AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 Er ute etter et ligg. Så da bare lurer jeg på om det bare er å gi opp og leve livet alene uten en mann? 29 år og ser helt grei ut. Sminker meg, trener og kjøper nye klær i ny og ne. Har to barn og skal ikke ha flere. Anonymkode: fd298...b87
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #2 Skrevet 21. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ute etter et ligg. Så da bare lurer jeg på om det bare er å gi opp og leve livet alene uten en mann? 29 år og ser helt grei ut. Sminker meg, trener og kjøper nye klær i ny og ne. Har to barn og skal ikke ha flere. Anonymkode: fd298...b87 Har inntrykk av at dette gjelder både unge og eldre menn. Har datet menn mellom 26 til 42... Anonymkode: fd298...b87
matrobot Skrevet 21. juli 2018 #3 Skrevet 21. juli 2018 Jeg har bare vært singel i 3-4 måneder nå (etter et langt forhold), men utfra hva jeg har forstått her på KG er Tinder stort sett en knulleapp, mens Sukker.no og Match.com er for dem som ønsker noe mer seriøst. Men ulempen med Sukker og Match er at disse koster penger for å få kontakt med noen, mens Tinder er gratis (om man ikke trenger ekstra funksjoner da).
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #4 Skrevet 21. juli 2018 Slik som dating og samlivskulturen her til lands har blitt tror jeg det kan være OK å ha svært lave forventninger. Du har fått de barna du skal ha, så du trenger tross alt ikke stresse. Anonymkode: 19fda...0fe 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #5 Skrevet 21. juli 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik som dating og samlivskulturen her til lands har blitt tror jeg det kan være OK å ha svært lave forventninger. Du har fått de barna du skal ha, så du trenger tross alt ikke stresse. Anonymkode: 19fda...0fe Det er sant. Kjedelig å skulle tilbringe livet alene da. Synes det er trist at det er blitt kast og bruk holdning og at menn flest skriver de ikke vil ha forhold, hverfall i starten. Sliter ikke med å få sex hvertfall... Anonymkode: fd298...b87
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #6 Skrevet 21. juli 2018 Jeg kjenner mange som møttes på tinder og happn. Jeg møtte selv kjæresten min på tinder. Anonymkode: ea012...c18 2
Doge Skrevet 22. juli 2018 #7 Skrevet 22. juli 2018 Majoriteten ser ut til å kun ville ha seg et ligg, ja. Helst et ligg på toppen av et fjell på en tropisk øy
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #8 Skrevet 22. juli 2018 Hvor har dere dette med majoriteten fra? Fordi folk kommer her og klager på de som er ute etter ligg? Man logger seg jo som regel ikke på KG for å brette ut om suksesshistorier fra Tinder heller. Jeg er en kvinne som er ute etter ligg på tinder, men menn avslår ofte når de får vite det, fordi de ser etter forhold. Jeg finner en pulevenn i ny og ne, men plutselig vil han være kjæreste og da må jeg dessverre avbryte. Er på omtrent samme alder som deg. Du finner noen lett, men les om varselstegn på menn som ikke er bra, type hva de har i profilen og hvilke bilder de velger. Jeg har ikke møtt på noen creeps eller idioter enda fordi jeg er veldig varsom😊 Anonymkode: 41ce2...eb8 2
John McClane Skrevet 22. juli 2018 #9 Skrevet 22. juli 2018 Jeg er alltid ærlig så da måtte jeg ditcha dama før jeg hadde kunne tatt hu😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå