Gå til innhold

Pia Teed alias Maria Stavang


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Jeg ser at hun er mye i media og har flere hundre tusen følgere på Instagram. Jeg har ikke forstått humoren i det hun gjør hittil. Er det noen av dere som finner henne morsom? 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev:

Jeg ser at hun er mye i media og har flere hundre tusen følgere på Instagram. Jeg har ikke forstått humoren i det hun gjør hittil. Er det noen av dere som finner henne morsom? 

Tror nok jeg er for gammel:) 'Verdiløs'var forsåvidt helt ok 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prøver for hardt for min del. Kun en brøkdel av det hun legger ut er morsomt synes jeg. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, OppNedPåAlt skrev:

Hun prøver for hardt for min del. Kun en brøkdel av det hun legger ut er morsomt synes jeg. 

Javel, men humor er forskjellig. Du trenger ikke opprette en tråd bare for å trykke henne ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er stadig i media. Hun virker blid og hyggelig, men jeg finner henne ikke direkte morsom. Hvordan ble hun kjent, egentlig? Har skjønt at hun legger ting ut på YouTube, men er det ett spesifikt klipp som har gjort henne kjent, eller er det flere klipp over tid? Og er det noen som vet hva nicket Pia teed kommer av?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så mange følgere, så er hun jo morsom. Selv om at du kanskje ikke syns det. Hun har nok en litt annen målgruppe enn KG.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, jentekvinne skrev:

Javel, men humor er forskjellig. Du trenger ikke opprette en tråd bare for å trykke henne ned. 

Nå var det ikke @OppNedPåAlt som starta tråden da. Og TS trykker henne ikke ned, h*n stiller bare et spørsmål. 

Endret av Celaeno
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, jentekvinne skrev:

Javel, men humor er forskjellig. Du trenger ikke opprette en tråd bare for å trykke henne ned. 

Eh, ta en chillpill. Jeg opprettet ikke tråden, bare sa min mening. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Celaeno skrev:

Nå var det ikke @OppNedPåAlt som starta tråden da. Og TS trykker henne ikke ned, h*n stiller bare et spørsmål. 

Ja, jeg stiller bare et spørsmål. Jeg er nysgjerrig på hva andre mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marias far kalte henne for pia når hun var liten, derfor det kallenavnet. Som i litj’pia (lille jenta). Kosenavn fra faren. Syns hu har enormt med selvironi og er en motvekter for det perfekte og blankpolerte. Hun er også god på stand up scenen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klein jente. Likte videoen tappelino (?) på YouTube la ut om henne. Anbefaler dere å sjekke den ut da hun ytrer mye dumt. Ser heller ikke humoren i det hun gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Viking-girl skrev:

Marias far kalte henne for pia når hun var liten, derfor det kallenavnet. Som i litj’pia (lille jenta). Kosenavn fra faren. Syns hu har enormt med selvironi og er en motvekter for det perfekte og blankpolerte. Hun er også god på stand up scenen. 

Og i følge urban dictionary betyr "teed" blant annet:

"Teed

The act of being drunk, inebriated, stoned, on drugs, or anything of that matter. 

Fucked. I'm so teed right now. Those xany's teed me."

🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk gud for yngre kjendisjenter som gir faen i kroppspresset. Pia er gull. Håper hun får stå som selvironisk idol for ungdommen. De trenger noen som ikke tar seg selv så forbanna høytidelig.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.7.2018 den 18.38, Lava Anne skrev:

Takk gud for yngre kjendisjenter som gir faen i kroppspresset. Pia er gull. Håper hun får stå som selvironisk idol for ungdommen. De trenger noen som ikke tar seg selv så forbanna høytidelig.

Kan tynne jenter som ikke tar seg selv høytidelig få lov til å bli hyllet også? Synes lubne jenter kommer alt for lett unna, når sannheten er at det faktisk kan være svært så helsefarlig å være tykk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smartbimbo skrev:

Kan tynne jenter som ikke tar seg selv høytidelig få lov til å bli hyllet også? Synes lubne jenter kommer alt for lett unna, når sannheten er at det faktisk kan være svært så helsefarlig å være tykk. 

 Jeg skrev ingenting om vekt i innlegget mitt. Kommentaren din er unødvendig, og ganske teit.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg har fått meg flere gode latter av henne, men er jo ikke alt som faller innenfor min humor. 

Det jeg liker så godt ved henne er at hun ikke tar seg selv så selvhøytidelig. I det hele tatt liksom ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er jo fantastisk! Så oppfriskende etter mange år med platinablond duckface (som nå har blitt gråhårede med tjukke øyebryn isteden..)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...