Gå til innhold

Har du noengang krasjet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortell. 

Har selv krasjet 2 ganger og begge var i år. Hatt lappen i 8 år. 

Anonymkode: 4a98d...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble påkjørt av en bil som for det første hadde vikeplikt fordi han kom fra en utkjøring (ikke en veg) og skulle inn på forkjørsveg. For det andre hadde han ikke oversikt, pga at det var et busstopp rett foran utkjøringen, og bussen var i veien for sikten hans i den retningen jeg kom fra. Likevel passet han på å kaste seg ut på forkjørsveg. Da hadde jeg hatt lappen i under et år. Deretter har jeg ikke krasjet i det hele tatt, og nå har jeg kjørt bil i 27 år. 

Anonymkode: b63fd...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lappen i 11 år. Har krasjet med én elg og ett rådyr, og måtte kjøre inn i autovernet en gang for å slippe å krasje med elg. Bor på bygda, ja 😂

Anonymkode: ad785...27c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller det å bli påkjørt av noen? 

Jeg ble påkjørt av en bil da jeg kjørte scooter. Gikk heldigsvis veldig bra, var rett før en rundkjøring så farten var relativt lav. 

Anonymkode: 91e45...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lappen i 25 år, har dunket borti en bil en gang når jeg skulle parkere. Ble ingen skader på den andre bilen men min ble bulket. Skikkelig krasj har jeg vert i en gang som passasjer når jeg var ung. 

Anonymkode: cd9fd...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har kjørt inn i meg. Men selv aldri kjørt på noe eller noen. Hatt lappen i 25 år.

Anonymkode: da540...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulker og dunker bort i ting sånn ca én gang i måneden. Har aldri orket å kjøpe ny bil pga det - blir for kostbart! Mannen min og egentlig hele resten av familien vil aldri sitte på med meg, men jeg kommer nå stort sett frem. Får ikke lov å betale slike skader fra felleskontoen dog, noe som jeg synes er litt urettferdig.

Anonymkode: faef5...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En j**la idiot gikk rett ut i veien (mellom to biler) hvor det var ikke noe fotgjengerfelt, det var om vinteren og mørkt ute og bilen foran meg måtte bråbremse for å ikke meie dusten ned og jeg kom bak, heldigvis ikke med høy fart og i utgangspunktet med gode marginer, men det var såpass glatt at jeg sklei rett inn i bilen foran. Den som forårsaket krasjet gikk selvfølgelig bare videre.. 😡😡

Anonymkode: 22841...b8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En j**la idiot gikk rett ut i veien (mellom to biler) hvor det var ikke noe fotgjengerfelt, det var om vinteren og mørkt ute og bilen foran meg måtte bråbremse for å ikke meie dusten ned og jeg kom bak, heldigvis ikke med høy fart og i utgangspunktet med gode marginer, men det var såpass glatt at jeg sklei rett inn i bilen foran. Den som forårsaket krasjet gikk selvfølgelig bare videre.. 😡😡

Anonymkode: 22841...b8d

Drittfolk!

For å svare på temaet, nei. Har hatt to parkeringsskader på to biler (begge er mine). 

Anonymkode: 7a4f6...79f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri kræsjet men veltet en gang en blomsterpotte med fronten på bilen når jeg rygget. Hatt lappen i 2 år. 

Anonymkode: 24db6...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. noen i motsatt kjørefelt hadde kjørt ut en skrent. Jeg lå bak en bil, vi kjørte kanskje i førti. God avstand hadde jeg og. Plutselig har han forran stoppet opp for å se på ulykken, jeg gløttet også litt på ulykken akkurat da men registrerte ikke at han stoppet. Så smallt inn i bakenden. (Vanvittig glatt). Helt klart min feil, men unødvendig å stoppe slik for å være nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ikke alvorlig. Jeg øvelseskjørte også skulle jeg parkere så jeg kræsjet i en stolpe!🤦🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri kræsja sånn at det var min feil, men har blitt påkjørt av en fyllekjører. Lå på sykehus i noen uker etter den hendelsen 

Anonymkode: be273...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri kræsja men har

- bulka bilen i en stolpe og en trailer

- skrapet bilen i en mur og i et parkeringshus

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Eksen kjørte ut av veien i snøvær på motorveien mens jeg satt på. Det var ganske skummelt. Har ikke lappen selv (ikke kræsja under øvelseskjøring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg har gjort det. Det var mørkt og snødde litt. Bilen foran blinket fordi de skulle ta av på en vei til venstre. Jeg misforstod fordi jeg trodde at de ville slippe oss bak forbi siden de hadde kjørt treigt en stund og så ikke avkjørselen. Det gikk bra med oss begge, men bilene fikk seg en støkk.

Jeg har også skrapet borti autovernet fordi jeg var så dum at jeg skulle skifte sang mens jeg kjørte.

Begge disse hendelsene skjedde ganske kort tid etter at jeg fikk lappen. Har heldigvis lært av begge disse hendelsene og ser hvor lite som skal til før slike ting kan skje. Bare en liten feiloppfatning eller et lite øyeblikks uoppmerksomhet så er det nok.

Anonymkode: 1b4c2...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. jeg rygget i en parkert bil en gang, kjørte i et tre (var strengt talt ikke min feil, men ja), kjørt ut av veien i 80 km/timen, og så holdt på å skrente ut av veien.. kanskje jeg burde levere tilbake førerkortet mitt?🤭

 

neida.. men bor på et sted der det blir så inn i helvetes glatt på vinteren. 

Anonymkode: 7b0e8...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt lappen i 7 år men aldri opplevd ulykke der jeg var sjåfør. Verste jeg har gjort som sjåfør er å rygge på en annen bil. Jeg hadde hatt dobbel vakt på jobb pga. personalmangel, med intens og voldelig utagering store deler av dobbeltvakten(jobber i helse). Så da jeg omsider skulle hjem så jeg enset ikke at det stod en bil parkert bak enda jeg burde sett den når jeg satte meg inn i bilen:P Ble kun litt ripe i klarlakken på min bil da heldigvis. Sånn i etterpåklokskapens navn burde jeg nok ikke kjørt bil i det hele tatt. Men hadde jeg satt meg på bussen og noen hadde snakket til meg hadde jeg nok begått mord :fnise:

Anonymkode: cab41...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...