Gå til innhold

Svigerforeldre....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere her Som aldri har mottatt en gave fra (velstående) svigerforeldre, på en rund dag? 

Jeg synes bare dette er så rart, så må bare høre om det er flere her😄 må understreke at jeg er ikke ute etter noe stor gave, synes en blomst hadde vært mer enn nok, bare det å bli satt pris på.. og vi har et veldig godt forhold!

Anonymkode: d6ebd...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de har glemt bort dagen din bare.

Kanskje de skal overraske deg med noe etter ferien, hvis det er nå i ferien du har bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de vært svigers lenge?

Anonymkode: 8dc75...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Svigermor er faktisk den eneste i familien som har gitt meg gave til min runde dag. 

Jeg var syk på dagen. Mannen har ikke ordnet noe i ettertid heller, ikke en blomst eller et kort. 2-åringen foreslo at jeg måtte få gave, fikk en vaskeklut i en lekegryte i dusjen❤ Det er gode familieforhold, alle er bare litt sløve på gaver. Jeg også, prøver å ha kontroll hvis jubilanten er et barn.

Anonymkode: e01c9...1ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor kom med gave på hver eneste bursdag så lenge hun levde. Sjelden noe dyrt, men alltid gjennomtenkt. Ofte noe hun hadde laget selv, et bokmerke i hardangersøm, et par ullsokker, eller en bok hun hadde lest og trodde jeg ville like. Gud som jeg savner henne...

Anonymkode: dea97...325

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en relativt velstående svigerfar som aldri har gitt meg bursdagsgave. 

Han, min mann og jeg har bursdag med bare et par dagers mellomrom så et år inviterte mannen han opp på smørbrød og kake for å feire oss alle 3. Jeg smørte og bakte og la litt ekstra innsats i å få det koselig så kom gnommen og gadd ikke engang gratulere meg med dagen... Mannen fikk både gratulasjoner og gave. Har lagt litt mindre innsats i gavene hans etter det... Vet ikke hvorfor han missliker meg men det er veldig tydelig at ikke han gjør det. ( Dette var bare ett eksempel, det fins mange flere) 

Har heldigvis verdens beste svigermor og stesvigerfar så vi ( det inkluderer mannen) foretrekker å tilbringe tid med de. 

Anonymkode: 8523f...33d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de vært svigers lenge?

Anonymkode: 8dc75...8c0

Ja Et par år...🙂

Anonymkode: d6ebd...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, EvaLena skrev:

Kanskje de har glemt bort dagen din bare.

Kanskje de skal overraske deg med noe etter ferien, hvis det er nå i ferien du har bursdag.

De har ikke glemt den, og det er flere uker siden jeg hadde bursdag😄

Anonymkode: d6ebd...c1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en relativt velstående svigerfar som aldri har gitt meg bursdagsgave. 

Han, min mann og jeg har bursdag med bare et par dagers mellomrom så et år inviterte mannen han opp på smørbrød og kake for å feire oss alle 3. Jeg smørte og bakte og la litt ekstra innsats i å få det koselig så kom gnommen og gadd ikke engang gratulere meg med dagen... Mannen fikk både gratulasjoner og gave. Har lagt litt mindre innsats i gavene hans etter det... Vet ikke hvorfor han missliker meg men det er veldig tydelig at ikke han gjør det. ( Dette var bare ett eksempel, det fins mange flere) 

Har heldigvis verdens beste svigermor og stesvigerfar så vi ( det inkluderer mannen) foretrekker å tilbringe tid med de. 

Anonymkode: 8523f...33d

Huff å huff...🙈 bruk heller tiden deres på svigermor og stesvigerfar ja!

Anonymkode: d6ebd...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svigermor kom med gave på hver eneste bursdag så lenge hun levde. Sjelden noe dyrt, men alltid gjennomtenkt. Ofte noe hun hadde laget selv, et bokmerke i hardangersøm, et par ullsokker, eller en bok hun hadde lest og trodde jeg ville like. Gud som jeg savner henne...

Anonymkode: dea97...325

Så kooooselig!! Er tanken som betyr noe..😍

Anonymkode: d6ebd...c1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gave hver eneste bursdag her, her feirer de alle bursdager uansett også. Får ofte det samme som samboeren min får til bursdag. Til jul får vi enten gave sammen eller delt opp. Jeg får til rundt 500,- hver gang og han får til rundt 2000,- 

Anonymkode: 66e18...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får gave hver eneste bursdag her, her feirer de alle bursdager uansett også. Får ofte det samme som samboeren min får til bursdag. Til jul får vi enten gave sammen eller delt opp. Jeg får til rundt 500,- hver gang og han får til rundt 2000,- 

Anonymkode: 66e18...d66

(TS her) Ja sånn er det her og, bare den andre veien, min mann får alltid av mine foreldre!

Og så blir det sikkert at når min mann fyller rundt år så får han av sine foreldre. Vi gav nettopp gave til svigerfar på hans runde dag, vi har jo felles økonomi, så jeg synes det blir litt rart, at vi skal gi til dem, men det er bare mannen som får gave i retur😅🤔 

Anonymkode: d6ebd...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gave av svigerforeldrene mine, og de gir samme summen til hvert av svigerbarna. De har en gjennomsnittlig økonomi. Utenom gaver så er de utrolig rause både når det kommer til hjerterom og husrom❤️

Endret av Anonym.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...