AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 Har gått på cerazette en måned,har ikke hatt mensen eller blødninger annet enn bittelitt, men har nå kommet til de pillene på brettet hvor jeg normalt skulle hatt mensen. Fikk ikke mensen,men fikk to-tre helt forferdelige dager hvor jeg følte at alt kom til å gå galt, jeg hadde sinnsykt høyt nivå av angst, og gråt mye hele tiden. Det gikk ikke over, så bestilte til og med time hos lege fordi jeg trodde jeg hadde blitt psykisk sliten eller noe. Men nå har det plutselig lettet, alle problemene mine ser ut som de kan løses, angsten er ikke så dyp mer, sola skinner og det ser greit ut. Var det pmsx100 eller noe?selv om jeg ikke skal ha mensen? Anonymkode: 85378...725
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #2 Skrevet 21. juli 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har gått på cerazette en måned,har ikke hatt mensen eller blødninger annet enn bittelitt, men har nå kommet til de pillene på brettet hvor jeg normalt skulle hatt mensen. Fikk ikke mensen,men fikk to-tre helt forferdelige dager hvor jeg følte at alt kom til å gå galt, jeg hadde sinnsykt høyt nivå av angst, og gråt mye hele tiden. Det gikk ikke over, så bestilte til og med time hos lege fordi jeg trodde jeg hadde blitt psykisk sliten eller noe. Men nå har det plutselig lettet, alle problemene mine ser ut som de kan løses, angsten er ikke så dyp mer, sola skinner og det ser greit ut. Var det pmsx100 eller noe?selv om jeg ikke skal ha mensen? Anonymkode: 85378...725 Da går du og snakker med lege eller helsesøster og får byttet til et annet merke ppiller. Anonymkode: a0ef3...884
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå