Gå til innhold

Jeg får aldri orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente i begynnelsen av 30-åra, som elsker sex med gubben. I gode perioder kan vi ha oss to-tre ganger om dagen, i litt mer slitne perioder annenhver dag. Selv etter mange år sammen.

Tingen er at selv om jeg elsker sex med ham, er kåt og gubben er flink - så får jeg aldri orgasme. Jeg får knapt orgasme når jeg tukler med meg selv også. Da bare ved hjelp av å gnikke meg ned mot en pute i senga, kun det eneste som funker de få gangene det funker.

Jeg har alltid vært slik "vanskelig". Og uansett hvor flink han er, hva vi/han/jeg gjør, hvilken stilling, oralsex, sexleketøy, avslappende hotellovernatting, osv, så kommer jeg ikke. Noe som er trist for meg, da jeg elsker det vi gjør. Og noen ganger blir det slitsomt for han siden han må jobbe så lenge for min skyld. Sex'en ender derfor nå med at jeg "faker" orgasme for å gjøre han glad, og puler han ferdig slik at han kommer tilslutt.

Noen tips/råd? Er dette noe man bør gå til lege/gynokolog med?

Anonymkode: c650e...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sleit selv med det samme, men etter jeg brukte en dildo/vibrator som gjorde at jeg kom ordentlig for første gang i mitt liv, så klarer jeg endelig å komme under sex. Og det er ikke hver gang heller, jeg må nesten kommandere kjæresten min i 5 minutter og få han til å gjøre alt mulig

Anonymkode: 4fef8...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med orgasme er vanskelig. En ting som er sikkert er at du bør prøve å ikke tenke for mye på det. Ta bort stresset rundt hele greia.

Det andre er at ofte ender man opp med å gjøre den samme stillingen gang etter gang. Jeg klarer å få orgasmer, mange flotte, men kun i en stilling og kun alene. En man har aldri klart å få meg i mål for jeg får ikke være i samme posisjon som jeg pleier. Jeg har desverre lært kroppen min hvordan vi gjør det, men da funker også kun den ene måten. Det er mulig å endre på et slikt mønster, men det vil jo være vanskelig.

Noe av det viktigste er at du vet hva du leter etter. Jeg var 21 år første gang jeg fikk en orgasme, og jeg trengte et leketøy for å finne ut av hva jeg leter etter. Hva en orgasme skulle kjennes ut som. Etter den første fikk jeg bedre «kontroll» over det, men kun sammen med mitt vibrerende leketøy.

Da jeg reiste hjem til juleferie (var student), da kan jeg ikke beskrive hvor ifattelig kåt jeg ble! Jeg måtte prøve noe, og jeg for første gang klarte å ta ting i enge hender. Kanskje dette kan være et tips, vente og vente til du får orgasmer i søvne for du er så klar. Kan være enklere å finne måler kanskje, men ser probleme som kan oppstå med at du ikke er singel som jeg var men i er forhold.

Betty er jo kjent innen kvinnelig orgasme, var med i en episode i Trenant på NRK og viste frem sin metode. Beskrevet her:

http://dodsonandross.com/blogs/carlin-ross/2013/02/bettys-rock-n-roll-orgasm-technique

(kanskje episoden enda er tilgjengelig på nrk, usikker).

Dette er jo en singel metode, men kanskje vanskelig for ham å gi deg orgasme når du selv sliter litt med det. 

Håper du finner det du leter etter :) 

Anonymkode: dc723...b82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, men ser ikke ut til at noe hjelper for meg. Skjønner ikke hvorfor jeg skal være så vanskelig. Blir skikkelig lei meg

Anonymkode: c650e...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Womanizer? Helt fantastisk! Den er lett å bruke og lett å få orgasme med, selv de som sliter med orgasme. 

Anonymkode: 4a120...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar, men ser ikke ut til at noe hjelper for meg. Skjønner ikke hvorfor jeg skal være så vanskelig. Blir skikkelig lei meg

Anonymkode: c650e...a19

Jeg får aldri orgasme med mindre jeg spenner musklene i rumpa og beina og fremme skikkelig. Med avslappede muskler går det overhodet ikke. Med spente muskler får jeg lett orgasme.

Det kan også hjelpe å spenne de nevnte musklene og så skyve bekkenet litt opp og frem. Mannen din kan da være inne i deg samtidig som han med en hånd berører klitoris på deg. 

Anonymkode: 13a81...846

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd Womanizer? Helt fantastisk! Den er lett å bruke og lett å få orgasme med, selv de som sliter med orgasme. 

Anonymkode: 4a120...fb6

Nei, hva er det? 😇

Anonymkode: c650e...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem som deg. Trodde det var noe galt med meg. Så ble jeg skilt etter mange års ekteskap og fikk en ny kjæreste. Med han får jeg orgasme fordi han hvisker kåte fantasier til meg mens vi runker sammen. Det virker som at hjernen må tømmes for alle uvedkommede tanker og når den så får "servert" drøye seksuelle fantasier om ting man bare gjør i fantasien...så kan jeg oppnå orgasme.

 

Anonymkode: 65f8a...294

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd Womanizer? Helt fantastisk! Den er lett å bruke og lett å få orgasme med, selv de som sliter med orgasme. 

Anonymkode: 4a120...fb6

Jeg fikk ikke. 😛 og har hørt jeg ikke er alene så litt oppskrytt er den.

Anonymkode: 15ee3...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lik. Elsker sex, men får kun orgasme alene med sparedusjen 😜

Utrolig irriterende!

Anonymkode: 25574...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...