Gå til innhold

Barnebidrag gjennom NAV


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barnebidrag gjennom NAV.

Finnes det, etter den nye ordningen et sted der vi kan få en oversikt over bidragsgjeld og om bidraget er på vei?

Anonymkode: 852ae...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barnebidrag gjennom NAV.

Finnes det, etter den nye ordningen et sted der vi kan få en oversikt over bidragsgjeld og om bidraget er på vei?

Anonymkode: 852ae...019

Ettersom det er skatteetaten som har tatt over så kommer det nok ikke på utbetalinger inne på nav, men kanskje det finnes noe lignende inne på skatteetaten?

Anonymkode: 31a31...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket rundt omkring men finner ikke noe, derfor jeg tenkte å spør her inne om jeg har gått glipp av noe. Var så greit før for da kunne man se om det var på vei...

Anonymkode: 852ae...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid fått bidraget 2 dager etter bidragspliktige får lønn. Nå er det over en uke siden. Måtte sjekke i nettbank, kom 5 dager senere forrige mnd, så noe er tydligvis forandret.

Anonymkode: 2f1f0...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer dessverre ingen steder. All info om utbetalingen kommer først med pengene i nettbanken. Kjipt å ikke få vite hva som kommer, men sånn har det nå blitt..

Anonymkode: fdcf6...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke finne info noe sted lenger,helt håpløst.

Bidraget kommer alt mellom 1 og 28 og,veldig dumt.

Anonymkode: 1fdcb...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig irriterende ja... Når vet jeg aldri om jeg får bidragsforskudd eller om den talentløse gjøken faktisk betaler det han skal.

Anonymkode: 852ae...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer dessverre ingen steder. All info om utbetalingen kommer først med pengene i nettbanken. Kjipt å ikke få vite hva som kommer, men sånn har det nå blitt..

Anonymkode: fdcf6...315

Men det står ikke noe info om hva beløpet som har kommet inn gjelder? Far skylder mange tusen her,jeg aner ikke hva det er som kommer inn. Alt fra 40 kr til 2000 har kommet inn de siste mnd. 

 

Anonymkode: 1fdcb...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det står ikke noe info om hva beløpet som har kommet inn gjelder? Far skylder mange tusen her,jeg aner ikke hva det er som kommer inn. Alt fra 40 kr til 2000 har kommet inn de siste mnd. 

 

Anonymkode: 1fdcb...29b

Du kan ringe statens innkrevningssentral, da får du vite hva gjelda er på og hvordan den kreves inn. De er veldig behjelpelige. Jeg ringte og oppga info om arbeidsgiver, da gikk det ikke lange tiden før de hadde satt tvangstrekk direkte fra lønn. 

Anonymkode: ba7c9...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det står ikke noe info om hva beløpet som har kommet inn gjelder? Far skylder mange tusen her,jeg aner ikke hva det er som kommer inn. Alt fra 40 kr til 2000 har kommet inn de siste mnd. 

 

Anonymkode: 1fdcb...29b

På meg kommer det opp hvis jeg går inn på innbetalingen i nettbanken. Da står det f.eks.

"bidrag *navn på barn* 01.01.2018 - 01.02.2018 - 3500 kr" 

Anonymkode: fdcf6...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På meg kommer det opp hvis jeg går inn på innbetalingen i nettbanken. Da står det f.eks.

"bidrag *navn på barn* 01.01.2018 - 01.02.2018 - 3500 kr" 

Anonymkode: fdcf6...315

Skal prøve nå,har bare sjekket i mobilbank. 👍🏻

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ringe statens innkrevningssentral, da får du vite hva gjelda er på og hvordan den kreves inn. De er veldig behjelpelige. Jeg ringte og oppga info om arbeidsgiver, da gikk det ikke lange tiden før de hadde satt tvangstrekk direkte fra lønn. 

Anonymkode: ba7c9...f29

Ja,jeg har snakket en del med dem tidligere. Alltid veldig greie. 

Hadde bare vært fint å vite hva som kom inn hver mnd og sånn ca når :) 

Anonymkode: 1fdcb...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På meg kommer det opp hvis jeg går inn på innbetalingen i nettbanken. Da står det f.eks.

"bidrag *navn på barn* 01.01.2018 - 01.02.2018 - 3500 kr" 

Anonymkode: fdcf6...315

Måtte helt inn i postkassen i nettbank. 40 kr for litt av bidraget i oktober 2015. Haha. Får tro resten kommer etterhvert. 

Anonymkode: 1fdcb...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...