Gå til innhold

Bare gi, men ikke få? Tips takk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Typen og jeg har et supert forhold på alle måter - nesten. Alt går på skinner og utfordrer hverandre til å bli bedre mennesker begge to, så kommer ikke til å dumpe han om noen mener det. Kun ute etter konstruktive svar. 

Saken er bare at jeg gir og gir, men han sjelden gir noe helhjertet tilbake i senga. Vi har ofte sex, gjerne et par ganger om dagen, men jeg må alltid «fikse» meg selv, og det er sjelden han gidder/gir utrykk for at det er noe han ønsker å bidra så mye med. Han er mer en «passiv» type, tror jeg.

Selvfølgelig har man ansvar selv - og jeg trenger ikke komme hver gang. Likevel, noen ganger hadde det vært fint om han viste at det var meg oppmerksomheten var på, istedenfor at pikken skal inn etter å ha tatt på meg i noen sekunder. 

Jeg suger han så og si hver dag - gladelig. Likevel er jeg på en måte litt lei av at han skal få, men jeg får bare et «vil du komme?» etter at han er ferdig, eller må ta på meg selv når han er inni meg. Det er litt turn-off egentlig.

Jeg har ytret til han at det er mye bedre når han gjør noe på meg, enn at jeg selv på gjøre det hele tiden. Ja, jeg bruker litt tid, men virker ikke som han er interessert i å faktisk finne ut av hva jeg liker. Og desto større prestasjonsangst får jeg for å ikk komme fort nok når han «endelig» bruker litt tid på meg.

Hvordan skal jeg ta det opp med han uten å virke needy og skade selvtilliten hans?

sluttet å fikse meg selv i håp om at det skulle hjelpe for å komme raskere, men det er vanskelig å gå fra å komme en gang om dagen, til å ikke ha kommet på endel uker nå. 

Takker for alle sva!

ts

Anonymkode: 7166c...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvordan skal jeg ta det opp med han uten å virke needy og skade selvtilliten hans?

LOL, skade selvtilliten hans? Han gir jo rett og slett faen i deg, han er bare opptatt av å tømme seg.

Si det rett ut, du.

Anonymkode: 639f2...9ef

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LOL, skade selvtilliten hans? Han gir jo rett og slett faen i deg, han er bare opptatt av å tømme seg.

Si det rett ut, du.

Anonymkode: 639f2...9ef

Ja, det føles sånn i blant. Har ogaø sagt det til han, at jeg syns sexen handler mest om hans tilfredsstillelse og ikke felles tilfredsstillelse, og at jeg merker at det gjør meg litt lei/som at det er en jobb jeg har, mer enn noe gøy vi gjør sammen. 

Virker ikke helt som det gikk inn, for nå er det over to uker siden sist - og holder på på samme måten. Gikk fint noen dager etterpå, men så var det tilbake i det gamle. 

Funker kanskje ikke å la være å gi han noe? Dreper jo sexlyst om stemningen er “kjip»? 

 

Anonymkode: 7166c...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist å måtte si det, men folk endrer seg sjelden. I tilfelle må de ha et ønske om det selv, og en vilje til å gjøre noe med det. Fyren din ser ut til å mangle begge deler. Jeg skal ikke si du skal dumpe ham, men du bør ha i bakhodet at det er store sjanser for at det ikke blir stort bedre enn det er nå.

Anonymkode: 78a5b...16c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har aldri gitt meg orgasme, for han gidder ikke. Han tar heller ikke på meg når vi har sex, eller før. Det gidder han heller ikke, eller han tenker ikke på det eller hva det kan være. Har spurt, men da sier han at han ikke har tenkt på det sånn. 

Jeg sugde han hver eneste kveld når vi la oss, uten å få noe som helst tilbake. Det gadd jeg ikke til slutt. Så når jeg sluttet med det så var det et par uker med surmuling, selv om jeg sa hvorfor. 

Og han tar ikke noe initiativ til sex lenger, det blir vel for mye jobb for han...

Og han har vært nesten så ille i alle år. Naive meg trodde han ville forandre seg, ihvertfall etter en prat eller hundre. 

Så nei, ingen gode tips, dessverre. 

Anonymkode: a07bc...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så generelt, ut i fra det jeg leser.. Dette er ikke noe problem som blir bedre av å prate om det?

Jeg er en som liker å gi, men første jeg har vært borti der jeg føler at han gir totalt blaffen i om jeg nyter det eller ikke. Og selv om jeg blir kjent med han og hva han liker, så virker han ikke det dugg interessert i å finne ut av det. Skikkelig kjipt. 

Ts

Anonymkode: 7166c...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

LOL, skade selvtilliten hans? Han gir jo rett og slett faen i deg, han er bare opptatt av å tømme seg.

Si det rett ut, du.

Anonymkode: 639f2...9ef

Ja virker som kvinnfolk bare blir mer og mer gira og forelska desto mer man gir faen i dem som denne typen åpenbart gjør.

Beste av alt er jo hvordan TS formulerer seg her ...hennes oversettelse og tolkning av opplegget. Rimelig fjernt ja...men kvinnfolk er kvinnfolk. Skal man ha dem gira så må man være som typen til TS 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Xcase33 skrev:

Ja virker som kvinnfolk bare blir mer og mer gira og forelska desto mer man gir faen i dem som denne typen åpenbart gjør.

Beste av alt er jo hvordan TS formulerer seg her ...hennes oversettelse og tolkning av opplegget. Rimelig fjernt ja...men kvinnfolk er kvinnfolk. Skal man ha dem gira så må man være som typen til TS 😛 

Virker TS gira?

Jeg leser om en kvinne som enten kommer til å dumpe fyren selv om hun sier hun ikke kommer til å gjøre det, eller være utro. Skikkelig gira....

Mannfolk...

Anonymkode: c30e1...c43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Xcase33 skrev:

Ja virker som kvinnfolk bare blir mer og mer gira og forelska desto mer man gir faen i dem som denne typen åpenbart gjør.

Beste av alt er jo hvordan TS formulerer seg her ...hennes oversettelse og tolkning av opplegget. Rimelig fjernt ja...men kvinnfolk er kvinnfolk. Skal man ha dem gira så må man være som typen til TS 😛 

Hva er fjernt mener du?

Jeg blir jo ikke mer gira om han ikke bryr seg. Ender jo bare med at man sklir fra hverandre, så føler ikke helt at den treffer hvis det var det du mente :)

Ts

Anonymkode: 7166c...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker TS gira?

Jeg leser om en kvinne som enten kommer til å dumpe fyren selv om hun sier hun ikke kommer til å gjøre det, eller være utro. Skikkelig gira....

Mannfolk...

Anonymkode: c30e1...c43

Godt det var en som forsto! 😅

Kommer ikke til å være utro, men gidder ikke å ta med meg en ekstra jente i senga som jeg har lyst til og tok initiativ på, før han klarer å bli interessert i å tilfredsstille meg 😉 

 

Anonymkode: 7166c...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia. Det er ikke så viktig for deg å komme hver gang, tror du noen gang mannen din hadde sagt noe sånt? Nei. Hvorfor mener du at du er mindre viktig enn han?

Du må kreve. Du må si at du vil at han skal bry seg om deg også, ikke bare seg selv. Du må si hva du liker og hvordan du vil ha det. Og så må han gi til deg også. Du gir til han og han gir til deg og sammen har dere sex. 

Sånn det er nå så er det en til to ganger om dagen han blir tilfredsstilt mens du blir liggende igjen og fikse deg selv eller la være. Det er hver dag. Og så sier du at dere har et bra forhold?

Hvorfor gidder du å ha sex med en sånn egoist hver eneste dag? Helst burde du krevd at han skal hjelpe deg til å få orgasme først og så er det hans tur. Egentlig burde han bli tent av å tenne deg, å få deg kåt. 

Jeg er helt sikkert dobbelt så gammel som deg og da jeg var ung hadde jeg mye sex som du har nå. Det er så utrolig kjipt å tenke på at dersom jeg bare hadde vært litt tøffere den gang så hadde jeg hatt flere år bak meg med deilig sex. Det gikk jeg glipp av.

NÅ gidder jeg ikke ha sex med en mann som ikke er interessert i samspill og at begge to skal få noe ut av det. Vi gir begge to og begge to har det bra. Jeg suger, han slikker, vi kåter hverandre opp og har sex sammen. 

Du skriver at dere utfordrer hverandre hver dag til å bli bedre mennesker, da er du vant til å utfordre han. Så utfordre han til å bli en bedre elsker. 

Anonymkode: 66d54...798

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er fjernt mener du?

Jeg blir jo ikke mer gira om han ikke bryr seg. Ender jo bare med at man sklir fra hverandre, så føler ikke helt at den treffer hvis det var det du mente :)

Ts

Anonymkode: 7166c...df7

Er litt fjernt at du beskriver forholdet til han der som "på skinner" og at du ihvertfall ikke skal dumpe han. 
Når det er åpenbart at han bruker deg som et seksuelt byttedyr og kunne egentlig ikke brydd seg mindre om deg og dine behov. 
Likevel så ...ja det er fjernt. Men som jeg sier ...det er sånt som får kvinnfolk bare ENDA mer gira. Da skal dem ihvertfall ikke dumpe sånne mannfolk. 

Neivel....du om det tenker jeg :) ikke alt jeg trenger å skjønne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Xcase33 skrev:

Er litt fjernt at du beskriver forholdet til han der som "på skinner" og at du ihvertfall ikke skal dumpe han. 
Når det er åpenbart at han bruker deg som et seksuelt byttedyr og kunne egentlig ikke brydd seg mindre om deg og dine behov. 
Likevel så ...ja det er fjernt. Men som jeg sier ...det er sånt som får kvinnfolk bare ENDA mer gira. Da skal dem ihvertfall ikke dumpe sånne mannfolk. 

Neivel....du om det tenker jeg :) ikke alt jeg trenger å skjønne.

Helt enig.

"han er jo så fantastisk ellers", "jamen, jeg er jo så forelsket og glad i han" og "han er jo så snill og grei ellers" går igjen hele tiden og så er alt så fint og flott, sånn bortsett fra den kjempestore bittelille greia når det kommer til sex og altfor mange kvinner finner seg i å ha et dårlig sexliv fordi alt annet er jo så bra og man kan jo ikke gå fra noen pga sexlivet?!

Anonymkode: 66d54...798

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt enig.

"han er jo så fantastisk ellers", "jamen, jeg er jo så forelsket og glad i han" og "han er jo så snill og grei ellers" går igjen hele tiden og så er alt så fint og flott, sånn bortsett fra den kjempestore bittelille greia når det kommer til sex og altfor mange kvinner finner seg i å ha et dårlig sexliv fordi alt annet er jo så bra og man kan jo ikke gå fra noen pga sexlivet?!

Anonymkode: 66d54...798

Alt er egentlig ikke fantastisk utenom selv om du\dere gjerne vil\ønsker det som regel. At dere blir utnytta og brukt og ikke ser det er jo et problem dere må finne ut av.....du har haugevis med mannfok å velge blant...finn noen du ihvertfall deler noen felles kinks med i d minste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Xcase33 skrev:

Alt er egentlig ikke fantastisk utenom selv om du\dere gjerne vil\ønsker det som regel. At dere blir utnytta og brukt og ikke ser det er jo et problem dere må finne ut av.....du har haugevis med mannfok å velge blant...finn noen du ihvertfall deler noen felles kinks med i d minste?

Jeg er ikke TS, jeg bare utdypet ditt innlegg som jeg siterte. 

Anonymkode: 66d54...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Shit, jeg leste dette innlegget og begynte nesten å lure om jeg hadde skrevet det selv😅

Jeg er også sammen med en fantastisk bra fyr men hvor sexen er det eneste som ikke stemmer helt i forholdet. Altså, for de som tror det er lett å dumpe noen som er utrolig god og snill ellers er ikke så lett som man skal ha det til. Kjæresten min er av typen som lager mat til meg hele tiden, tar meg med ut på restaurant, gir masse komplimenter og er utrolig godhjertet. Skikkelig keeper. Men så er det et stort MEN. Og det er når det gjelder sexen. Jeg holdt på å avslutte hele greia i starten kun pga jeg synes sexen var så kjip (hovedproblemet var i grunn at hAn ikke så ut til å bry seg så mye om at jeg skulle komme også. Og varmet meg aldri opp før sex.). Og selv om jeg sugde han som forspill hver gang så var det nesten aldri noe å få tilbake. Kanskje 30sek fingring om jeg var heldig eller hintet ekstra til det. 

Men jeg dumpet han ikke, jeg tenkte at jeg ville gi han en del sjanser siden jeg ikke er den beste til å ta opp egne seksuelle preferanser. Men synes likevel det var utrolig kjipt å være med en som ikke engang prøvde å få meg til å komme. Var tross alt vant til å bli skjemt bort av eksen som elsket å slikke meg og gi meg orgasmer. Og det er ikke så kult å da plutselig være med en som er helt motsatt. :( 

Men jeg ble nå sammen med han. Og nå har vi vært kjærester i to mnd ca og ting er en del bedre. Men det er fortsatt veldig stort forbedringspotensial på forspillet/oral... Men jeg har ikke gitt opp. Han er av typen som vil at jeg skal ha det bra. Og han virker rett og slett veldig uerfaren på forspill (enda vi er i 30-årene). Men om ting ikke blir bedre så kommer jeg nok til å miste mye følelser for han etterhvert. For egoister på soverommet gjør meg forbanna og det gjør også at jeg føler mer avstand til partneren min. Så vi får se. Om han ikke «stepper opp» på soverommet ila 2018 så må jeg faktisk kaste inn håndkleet.

Så ja jeg skjønner virkelig frustrasjonen din... jeg har ikke vært på KG på år og dag før jeg begynte å date han her.... måtte ha et sted å få ut frustrasjonen min. Og lese om andres sexliv haha. Håper ting blir bedre med deg. Her har det gått fra null forspill til litt fingring hver gang (men altfor lite til at jeg blir ordentlig kåt). Og han har enda ikke gitt meg orgasme oralt. Men jeg har håp.

Anonymkode: 0d210...fd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mannen ikke gidder bruke tid på deg seksuelt (som i å gi, som du sier),

er ofte ett tegn på at han er fornøyd med forholdet,

ikke fordi han bryr seg om eller elsker dama si (da hadde han jo vært helt vill og hengiven etter å gi deg nytelse),

men fordi han har funnet ei dame, som finner seg i å gi uten å få  :nordvesta:

 

Det er, for en mann, nesten like bra, som å finne seg ei han elsker :blomst:

Endret av puppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Shit, jeg leste dette innlegget og begynte nesten å lure om jeg hadde skrevet det selv😅

[...]

Så ja jeg skjønner virkelig frustrasjonen din... jeg har ikke vært på KG på år og dag før jeg begynte å date han her.... måtte ha et sted å få ut frustrasjonen min. Og lese om andres sexliv haha. Håper ting blir bedre med deg. Her har det gått fra null forspill til litt fingring hver gang (men altfor lite til at jeg blir ordentlig kåt). Og han har enda ikke gitt meg orgasme oralt. Men jeg har håp.

Anonymkode: 0d210...fd7

Men,

skjønner du ikke, at den eneste grunnen til at han gidder å være «snill og grei» mot deg ellers (lage mat, rose deg etc),

er fordi du suger ham etc, uten at han behøver gi deg noe tilsvarende tilfredsstillelse tilbake?

Prøv å frastå fra å gi han mer, enn hva han gir deg, i noen uker (ikke suge han, ikke være noe aktiv under sex),

så kan du se hvor lenge han gidder lage mat til deg :)

Lykke til :nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...