Gå til innhold

Avlyse oppkjøring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg bare kan ringe kjøreskolen, men han som jobber der er så sykt selger, veldig kjapp og snakker lett rundt deg. Han tar rett og slett avgjørelser for meg. Det var i hvertfall lett for han å få meg til å betale full pakke. 

Nå spør jeg her, sånn at jeg kan være forberedt på hva jeg skal si (og hva slags svar han gir meg). Går det an å avlyse oppkjøringa, og få pengene tilbake.. selv om det er et par måneder siden jeg bestilte? Jeg har oppkjøring til høsten.

Anonymkode: fa1b9...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppkjøring kan du selv slette på staten vegvesen sine sider. Tror det er under førekort søknad ellerno.

Anonymkode: 806cc...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du avlyse? du har jo allerede betalt inn masse til kjøreskolen også vil du gi opp NÅ. Det kaller jeg å kaste penger ut av vindu.

Anonymkode: 6ec43...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2018 den 11.07, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du avlyse? du har jo allerede betalt inn masse til kjøreskolen også vil du gi opp NÅ. Det kaller jeg å kaste penger ut av vindu.

Anonymkode: 6ec43...7bb

Jeg har ikke fortalt deg alle detaljer, og det er også ikke relevant for deg å vite.. vennligst ikke spekuler. 

Jeg spør dere om det er mulig å få igjen pengene slik at jeg kan avlyse uten å tape økonomisk. Hvis ikke det går så tar jeg oppkjøringen. Vil helst ikke ringe kjøreskolen og få et "nei" med et meget oppgitt sukk. Ringer kun hvis jeg vet på forhånd at det går ann å få igjen pengene.

Anonymkode: fa1b9...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...