Gå til innhold

Hjelp!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ett problem, som er ganske så plagsomt. Hver morgen våkner jeg med smerter i kjeven, tenna og sår langs hele innsiden av kinnene. Jeg biter meg altså inni munnen i søvne og presser tenna mye sammen. Pleier å være helt øm i hele munnen og ha sår som klør og blør inni kinnene.. 

noen tips? Takk på forhånd

Anonymkode: fbf5d...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med en tannlege. Kanskje du kan nyttiggjøre deg en biteskinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H ø r

med 

l e g e n,

såsenderhandegvideretilenspesialist,ogdufårdenhjelpendutrenger!

L y k k e  t i l!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Da gnisser du tenner når du sover. En bittskinne vil hjelpe. Tannlegen fikser en til deg. 

Smerten blir mindre og du slipper å slite ned tennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

  Sitat
* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...