Krokanis Skrevet 21. juli 2018 #21 Skrevet 21. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Økt sjanse for kreft av cellegift? Det var interessant.. Anonymkode: e3c59...c2d Typen jeg fikk slo ut alt av T og B celler, noe som tar årevis å bygges opp igjen. Og i mellomtiden har man da noe nedsatt immunforsvar, og derfor noe økt risiko for hpv-livmorhalskreft. Etter hva jeg fikk forklart av legen
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #22 Skrevet 21. juli 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Økt sjanse for kreft av cellegift? Det var interessant.. Anonymkode: e3c59...c2d Interessant? Joda, en i familien fikk akutt leukemi som bivirkning av cellegift for en annen type kreft. Fint å kunne underholde noen på en lørdagskveld. (Cellegiften var "heldigvis" for langtkommet kreft, hadde det vært et helbredelig stadium hadde leukemien vært enda mer tragisk.) Anonymkode: 21c02...7ea
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #23 Skrevet 22. juli 2018 jeg har vestibulitt og vaginisme og har ikke tatt gu(celleprøve) på snart fire år. må ha narkose, men gyn nekter. så jeg får rett og slett ikke sjekket dette Anonymkode: cd4e4...a48
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #24 Skrevet 22. juli 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Interessant? Joda, en i familien fikk akutt leukemi som bivirkning av cellegift for en annen type kreft. Fint å kunne underholde noen på en lørdagskveld. (Cellegiften var "heldigvis" for langtkommet kreft, hadde det vært et helbredelig stadium hadde leukemien vært enda mer tragisk.) Anonymkode: 21c02...7ea Underholde? Det var da litt av en antagelse at jeg liksom sitter her og syns dette er moro. Det som er interessant er at det er noe man absolutt burde få vite, og at det sjeldent snakkes om det. Jeg lurer på om kreftpasienter får vite dette før de går igang med cellegift. Anonymkode: e3c59...c2d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #25 Skrevet 24. juli 2018 På 21.7.2018 den 2.24, AnonymBruker skrev: Trodde ikke det var noe som fungerte når man allerede hadde det, takk for tips 😊 men jeg er for gammel til å få de gratis da. Skal forhøre meg ved neste sjekk 😊 Anonymkode: e444f...911 Jeg fikk heller ikke gratis. Men det var verdt hver krone. Både privat gynekolog og gynekologen på sykehuset anbefalte det for å hjelpe kroppen å bekjempe pågående virus. Jeg hadde aldri hørt før at det kunne hjelpe Anonymkode: 9b9e1...887
PetrovaFire Skrevet 25. juli 2018 #26 Skrevet 25. juli 2018 Tar celleprøve hvert 3.år. Ikke noe å spare penger på å ikke ta det ivertfall.
aiba Skrevet 25. juli 2018 #27 Skrevet 25. juli 2018 Prøvde ta ifjor, men fikk ikke for tok for År siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå