Gå til innhold

Hvor ofte tar du celleprøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Økt sjanse for kreft av cellegift? Det var interessant..

Anonymkode: e3c59...c2d

Typen jeg fikk slo ut alt av T og B celler, noe som tar årevis å bygges opp igjen. Og i mellomtiden har man da noe nedsatt immunforsvar, og derfor noe økt risiko for hpv-livmorhalskreft. Etter hva jeg fikk forklart av legen

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Økt sjanse for kreft av cellegift? Det var interessant..

Interessant?

Joda, en i familien fikk akutt leukemi som bivirkning av cellegift for en annen type kreft.

Fint å kunne underholde noen på en lørdagskveld.

(Cellegiften var  "heldigvis" for langtkommet kreft, hadde det vært et helbredelig stadium hadde leukemien vært enda mer tragisk.)

Anonymkode: 21c02...7ea

AnonymBruker
Skrevet

jeg har vestibulitt og vaginisme og har ikke tatt gu(celleprøve) på snart fire år. må ha narkose, men gyn nekter. så jeg får rett og slett ikke sjekket dette

Anonymkode: cd4e4...a48

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Interessant?

Joda, en i familien fikk akutt leukemi som bivirkning av cellegift for en annen type kreft.

Fint å kunne underholde noen på en lørdagskveld.

(Cellegiften var  "heldigvis" for langtkommet kreft, hadde det vært et helbredelig stadium hadde leukemien vært enda mer tragisk.)

Anonymkode: 21c02...7ea

Underholde? Det var da litt av en antagelse at jeg liksom sitter her og syns dette er moro. Det som er interessant er at det er noe man absolutt burde få vite, og at det sjeldent snakkes om det.

Jeg lurer på om kreftpasienter får vite dette før de går igang med cellegift.

AnonymBruker
Skrevet
På 21.7.2018 den 2.24, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke det var noe som fungerte når man allerede hadde det, takk for tips 😊 men jeg er for gammel til å få de gratis da. Skal forhøre meg ved neste sjekk 😊

Anonymkode: e444f...911

Jeg fikk heller ikke gratis. Men det var verdt hver krone. Både privat gynekolog og gynekologen på sykehuset anbefalte det for å hjelpe kroppen å bekjempe pågående virus. Jeg hadde aldri hørt før at det kunne hjelpe 

Anonymkode: 9b9e1...887

Skrevet

Tar celleprøve hvert 3.år. Ikke noe å spare penger på å ikke ta det ivertfall. 

Skrevet

Prøvde ta ifjor, men fikk ikke for tok for År siden 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...