AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Nå har jeg nok blitt ghostet igjen, andre daten på rad. Hun første hadde jeg tre dates med og plutselig ble hun stille, jeg hadde vell tenkt litt på å avslutte det men slapp forsåvidt det da hun slutta å svare plutselig. Tror vi tenkte det samme, men plutselig ble hun helt stille. 39 år. Siste daten, hadde en bra første date på restaurant, veldig enige i å møtes igjen, har dradd litt ut pga ferie og sånnt, men nå har hun vært taus i 5 dager, så nå frykter jeg det verste. Hun er 24 år og en veldig bra person som jeg vil se igjen. Men jeg må nok vente å se virker det som, har sendt et par mld denne uken uten å høre noe tilbake, jeg vil jo ikke være masete heller. Uansett helt generellt, ghosting er ikke greit verken fra kvinner eller menn. Det er bare simpelt. Bedre å si takk for daten, men du er nok ikke den rette for meg osv. JK. Anonymkode: 54f36...a99 9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Uansett helt generellt, ghosting er ikke greit verken fra kvinner eller menn. Det er bare simpelt. Bedre å si takk for daten, men du er nok ikke den rette for meg osv. Enig i dette. Men du har datet en på 39 og en på 24. Går det an å spørre om din alder? Anonymkode: a808e...652 7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i dette. Men du har datet en på 39 og en på 24. Går det an å spørre om din alder? Anonymkode: a808e...652 Jeg er 36. Anonymkode: 54f36...a99
Vannballongkrig Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg nok blitt ghostet igjen, andre daten på rad. Hun første hadde jeg tre dates med og plutselig ble hun stille, jeg hadde vell tenkt litt på å avslutte det men slapp forsåvidt det da hun slutta å svare plutselig. Tror vi tenkte det samme, men plutselig ble hun helt stille. 39 år. Siste daten, hadde en bra første date på restaurant, veldig enige i å møtes igjen, har dradd litt ut pga ferie og sånnt, men nå har hun vært taus i 5 dager, så nå frykter jeg det verste. Hun er 24 år og en veldig bra person som jeg vil se igjen. Men jeg må nok vente å se virker det som, har sendt et par mld denne uken uten å høre noe tilbake, jeg vil jo ikke være masete heller. Uansett helt generellt, ghosting er ikke greit verken fra kvinner eller menn. Det er bare simpelt. Bedre å si takk for daten, men du er nok ikke den rette for meg osv. JK. Anonymkode: 54f36...a99 Ghosting er supert. Når noen ghoster, da skjønner du at du skal være glad for at det ikke ble deg og henne. Det er vanskelig å finne noen gode rasjonelle argumenter for ghosting. Tviler på at det gjør faren for represalier mindre, tviler på at det gjør traumet med å ikke være bra nok noe bedre, du bare etterlater en smak av å ha behandlet andre dårlig. Jeg vil si at det er bedre å juge. "Jeg var ikke klar for et forhold allikevel." eller "Du er en hyggelig/spennende/interessant og grei kar, men ikke akkurat den typen jeg tenner på." Be happy. Mye verre å smelle ei kjerring på tjukka som har null ryggrad, er totalt nazi, har boundary-issues, osv. Her finner du ut med en gang at dama mangler noe, fortsett å fiske i det store havet.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #5 Skrevet 20. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 36. Anonymkode: 54f36...a99 Da ville jeg (desverre) ansett muligheten for at 24 åringen har innsett at du er seriøs, og dermed backet litt ut, da det er et veldig spenn i alder på dere. Det har nok ingenting med deg å gjøre, selv om ghosting ikke er noe ålreit. Men du må prøve å se på det som at da er du nå klar over at hun eventuelt er en sånn en som håndterer problemene sine på den måten, og det er ikke akkurat noe å satse på, i lengden. Anonymkode: 98ee1...693 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #6 Skrevet 20. juli 2018 Ghosting er fra helvete! 😕 Anonymkode: 20a90...a64 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #7 Skrevet 20. juli 2018 Mye med nåtidens dating som er HELT tragisk. Ghosting er en av de. Også å avtale å treffes for så å avlyse like før pga det var så fint å være på stranden istedet. Eller rett og slett ikke gidde å dukke opp. Anonymkode: 9f497...88b 11
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #8 Skrevet 20. juli 2018 Enig. Ghosting er sinnsykt dårlig gjort. Vær da mann/kvinne nok til å kunne si at du ikke vil mer 😛 Anonymkode: efd63...fa0 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #9 Skrevet 20. juli 2018 Vil si ghosting er det nest verste. Ekkelt og kjipt å ikke vite hva som var greia, tanker om man gjorde noe galt, ikke er bra nok osv. Det aller verste i følge min mening, er når menn som har mistet interessen har møtt meg likevel, og da har de oppført seg hatske, dårlig og irritert seg over alt jeg har foretatt meg, tydelig de ikke har hatt interesse lenger da. Da vil jeg heller bli ghostet altså. Vet også om kvinner som har fortsatt å møte dates de ikke liker fordi de ikke tør å si nei, og det er så dårlig gjort. Mer høflig nei, og takke for bekjentskapet burde da ikke være så vanskelig?! Mindre kleint enn ghosting. Anonymkode: 71c37...83a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #10 Skrevet 20. juli 2018 Det er en utrolig feig måte å gjøre det på. Anonymkode: 1dc45...919
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #11 Skrevet 20. juli 2018 Å bli ghosta føles ut som om å være mindre verdt enn dritten under skoa dems... Anonymkode: ac2ad...a19 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #12 Skrevet 20. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg (desverre) ansett muligheten for at 24 åringen har innsett at du er seriøs, og dermed backet litt ut, da det er et veldig spenn i alder på dere. Det har nok ingenting med deg å gjøre, selv om ghosting ikke er noe ålreit. Men du må prøve å se på det som at da er du nå klar over at hun eventuelt er en sånn en som håndterer problemene sine på den måten, og det er ikke akkurat noe å satse på, i lengden. Anonymkode: 98ee1...693 Det er da ikke så stor aldersforskjell på 24 og 36, så synes ikke det kan brukes som unnskyldning. Jeg er selv 23 og min kjæreste er 32 uten at det er noe problem eller at noen synes det er rart på noen måte. Synes ghosting er en uting som er kommet som følge av at man via nettdating har alt for mange å velge mellom sånn at man gjerne alltid tror man kan få noe bedre eller at man dater flere samtidig. Anonymkode: 489c4...5c3
Fistee Skrevet 20. juli 2018 #13 Skrevet 20. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mye med nåtidens dating som er HELT tragisk. Ghosting er en av de. Også å avtale å treffes for så å avlyse like før pga det var så fint å være på stranden istedet. Eller rett og slett ikke gidde å dukke opp. Anonymkode: 9f497...88b Håper disse ender opp som bitre og ensomme KG-brukere om noen år. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #14 Skrevet 20. juli 2018 1 minutt siden, Fistee skrev: Håper disse ender opp som bitre og ensomme KG-brukere om noen år. Hva er galt i å være bitter? Anonymkode: ac57a...e17
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #15 Skrevet 20. juli 2018 De jeg har ghostet har jeg prøvd å sagt at det går for fort, men de avfeier det. Da bare kutter jeg tvert uten å forklare noe mer. Har de ikke antenner er det uansett for sent at jeg monterer de. Anonymkode: 32264...855
Fistee Skrevet 20. juli 2018 #16 Skrevet 20. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt i å være bitter? Anonymkode: ac57a...e17 Ingenting galt med det. Verden suger for de fleste av oss.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #17 Skrevet 21. juli 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Å bli ghosta føles ut som om å være mindre verdt enn dritten under skoa dems... Anonymkode: ac2ad...a19 I dagens datingkultur er andre mennesker for mange bare ting, gjenstander man kan kaste fra seg uten å ofre det en tanke. Mennesker som ghoster har rett og slett ikke evnen til å bry seg om andre mennesker, de ser ikke at andre mennesker har en verdi utenfor dem selv. Slike har ingenting i et forhold å gjøre, så det faktum at de driver og dater i utgangspunktet er bare deprimerende. Anonymkode: 73bc2...c4d 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #18 Skrevet 21. juli 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: De jeg har ghostet har jeg prøvd å sagt at det går for fort, men de avfeier det. Da bare kutter jeg tvert uten å forklare noe mer. Har de ikke antenner er det uansett for sent at jeg monterer de. Anonymkode: 32264...855 Det er jo ikke å ghoste når du har sagt fra. Det er dumt at folk misbruker begrepet. Ghosting er å bli taus uten å gi noen beskjed på forhånd. Anonymkode: ecedd...3f7 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #19 Skrevet 21. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke å ghoste når du har sagt fra. Det er dumt at folk misbruker begrepet. Ghosting er å bli taus uten å gi noen beskjed på forhånd. Anonymkode: ecedd...3f7 Det oppfattes nok kanskje som ghosting for daten hennes uansett, og det er ikke spesielt uvanlig i slike tilfeller. Jeg har selv vært i den situasjonen og etter gjentatte ganger å ha sagt hva jeg liker/ikke liker ved relasjonen, hva som er ukomfortabelt og ikke og å rett og slett føle at mine meninger og behov ikke ble tatt på alvor i det hele tatt, så kuttet jeg kontakten brått. Slutte å svare på meldinger og anrop og blokkerte til slutt personen. Han oppfatter det som ghosting, JEG oppfatter det som at jeg ga opp å ha kontakt, all den tid ingenting av det jeg sa ble tatt seriøst. Anonymkode: 392bc...7b0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #20 Skrevet 21. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det oppfattes nok kanskje som ghosting for daten hennes uansett, og det er ikke spesielt uvanlig i slike tilfeller. Jeg har selv vært i den situasjonen og etter gjentatte ganger å ha sagt hva jeg liker/ikke liker ved relasjonen, hva som er ukomfortabelt og ikke og å rett og slett føle at mine meninger og behov ikke ble tatt på alvor i det hele tatt, så kuttet jeg kontakten brått. Slutte å svare på meldinger og anrop og blokkerte til slutt personen. Han oppfatter det som ghosting, JEG oppfatter det som at jeg ga opp å ha kontakt, all den tid ingenting av det jeg sa ble tatt seriøst. Anonymkode: 392bc...7b0 Ja, det går selvfølgelig an å sende en melding a la: " Jeg merker at denne relasjonen ikke fungerer lenger. Det var et par viktige ting jeg tok opp som jeg ikke fikk gehør for. Så jeg synes det er greit å avslutte her. Ønsker deg alt godt." Anonymkode: ecedd...3f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå