Gå til innhold

Tinder dyrere om man er over 30


Jessheim01

Anbefalte innlegg

Jeg og en venninne 33 og 25 skulle prøve oss på tinder pluss/gull, jada prisen var vidt forskjellig, ca 40 % dyrere for den eldste av oss. Er litt spesielt. Men det kan lett omgås da om en velger å skjule alder i funksjonen etterpå. Men spesielt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan skyldes noe så enkelt som at de antar folk over 30 (evt en annen alder mellom 25 og 33, står ikke om dere testet hvor smertegrensen) har høyere betalingsvillighet og betalingsmulighet. Mange er studenter eller lavtlønnet i starten av 20årene, mens over 30 ofte tjener mer (og kan være mer desp etter kjæreste/ons/whatever).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/20/2018 at 1:46 PM, Jessheim01 said:

Jeg og en venninne 33 og 25 skulle prøve oss på tinder pluss/gull, jada prisen var vidt forskjellig, ca 40 % dyrere for den eldste av oss. Er litt spesielt. Men det kan lett omgås da om en velger å skjule alder i funksjonen etterpå. Men spesielt.

Det er dyrere for mannfolk fordi det er så stort flertall av menn der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 32 år gammel mann - her står det at det koster 215 kr for 1 måned Tinder plus (billigere om jeg velger 6 eller 12 måneder). 325 kr for 1 måned med Tinder Gull. Til disse prisene gidder jeg selvsagt ikke å abonnere.

Ganske interessant om det stemmer. Hva koster det hos dere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Trekker frem igjen denne! Har tidligere betalt 159,- (ish) for Tinder Gull (over 28 år). Slettet kontoen og laget ny, nå står det at jeg må betale 355,-! WTF?! 

Anonymkode: 15b28...4dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert litt også for at det ikke skal bli altfor mange gamle gubber som sikler i vei på småjentene.

Anonymkode: fec91...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen på nettdating generelt er latterlig høy. Hos meg varierer prisen på tinder gull mellom 305-375kr/mnd. 

Anonymkode: 47397...9c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig, 31 år mann, står 149 her på gold, 99 om jeg velger bare pluss

Anonymkode: e4a36...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2018 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Hva får man ekstra ved disse abonnementene? 

Anonymkode: 0f114...f04

Dette lurer jeg også på

På 28.12.2018 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Må dere betale og for det der??

Anonymkode: 8c8bc...c1a

Man kan registrere seg gratis, men da har man ingen fortrinn (som jeg altså er usikker på hva innebærer). For min del har jeg funnet ut at dersom jeg skal innpå igjen og gi ting en sjanse ønsker jeg å investere de pengene det koster dersom fordelene man betaler for er gode. Det å sveipe i hytt og gevær uten å vite noe om utgangspunktet er både tidkrevende og kjedelig. Ville foretrukket å forholde meg til å se om det var noen som trykket liker på meg og så eventuelt vurdere denne profilteksten (og evt bilde/-r). Har ikke vært mye inne på Tinder, men nok til at jeg virkelig er skeptisk på om det faktisk er mulig å treffe noen normalt oppegående menn der inne med livet sånn delvis på stell. Mistenker at det er mye lettere for gutta å finne greie damer på Tinder enn motsatt. Jeg har dessverre mistet troen helt.. Hjelper det med betalt medlemsskap? Er det verdt pengene?

Anonymkode: 77a0d...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra med Tinder gull, se hvem som har likt deg. Sveipe på andre geografiske områder. Ubegrenset antall likes og angrefunksjon hvis man sveipet feil. 

Anonymkode: ebab7...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg betaler 159,- pr mnd, bare for å prøve tinder gull. Nå har jeg hatt det i 2 mnd 🙈 rundt 10000 som har likt meg (ja, vet jeg skryter nå, men det føles litt godt ut 😏). En liten selvtillitsboost, selv om jeg opprinnelig var der for å finne noen :) 

Anonymkode: e3b7c...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...