Gå til innhold

Har du fått eller gitt sympatisex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trodde aldri noe sånt skulle skje med meg, men det gjorde det altså for noen uker siden. Da møtte jeg tilfeldig en gammel bekjent, egentlig en kompis av eksen, i parken en lørdag ettermiddag.

Vi ble sittende å prate ei stund i det flotte sommerværet. Han var litt tam, nesten nedfor. Etter hvert fikk jeg vite at samboeren hans nettopp hadde stukket av med en annen, og at han hadde det ganske jævlig. Han fortalte meg hvordan han hadde hatt det i nesten et år. Et forhold med krangling, ingen følelser og null sex.

Etter hvert gikk han og kjøpte noen øl i butikken like ved som vi koste oss med i sola. Vi fant en god tone og humøret hans ble bedre. Da det begynte å bli kjøligere, ba jeg ham med opp til meg.  I løpet av dagen hadde jeg fått vite ting som gjorde at jeg syntes synd på ham og bestemte meg for å gi ham en hyggelig opplevelse. Jeg spurte om han hadde lyst til å knulle nesten med en gang vi var innenfor døra hos meg.

Og det ville han. Sexen var ikke akkurat minnerik, i hvert fall ikke for meg, men han var absolutt ingen kløne. Og det viktigste var at han fikk oppleve noe han ikke hadde gjort på veldig lenge. Tror han skjønte opplegget mitt, for han takket hjertelig og høflig og forsvant etter ei lita stund.

Vi har ikke møttes etterpå, men har fortsatt litt kontakt. Men ikke om seksuelle ting.

 

 

Anonymkode: 9fc2c...b32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes dette var veldig trivelig gjort av deg og snudde nok rett rundt på hvor nedfor han var, selv om man her på KG sikkert kommer til å gi deg dritt for dette. Kudos til deg TS!

Anonymkode: b1b02...277

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult gjort! Hvorfor var det ikke minnerikt for deg?

Anonymkode: 1b105...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tarzan100 said:

Kult gjort! Hvorfor var det ikke minnerikt for deg?

 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kult gjort! Hvorfor var det ikke minnerikt for deg?

Anonymkode: 1b105...796

:klo:

Anonymkode: cedca...588

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han løy. Ikke undervurder hvor langt menn er villig til å gå og hva de er villig til å lyve om for å komme ned i buksene dine. Du er neppe den første han forteller denne godt gjennomtenkte historien til.

Anonymkode: 8fd53...76d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt sympatisex med enkelte damer som har fylleringt meg. 

Anonymkode: c4528...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sympati for alle damene jeg har knullet. Jeg er en kjernekar.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit. Folk legger for mye i det å ha sex. Det trenger ikke være noen stor greie og man behøver ikke ha noen forferdelig god grunn for å gjøre det.

Jeg har ikke hatt "sympatisex" men jeg har hatt "ja du kan pule meg hvis du slutter å være så innpåsliten da"-sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, StovnerJune skrev:

Helt greit. Folk legger for mye i det å ha sex. Det trenger ikke være noen stor greie og man behøver ikke ha noen forferdelig god grunn for å gjøre det.

Jeg har ikke hatt "sympatisex" men jeg har hatt "ja du kan pule meg hvis du slutter å være så innpåsliten da"-sex.

Ååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som har kommet med hyggelige tilbakemeldinger. Påstanden om at han ly, er latterlig. Bare jeg som møtte ham og snakket med ham og kan vurdere dette.

Hilsen TS

Anonymkode: 9fc2c...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2018 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Han løy. Ikke undervurder hvor langt menn er villig til å gå og hva de er villig til å lyve om for å komme ned i buksene dine. Du er neppe den første han forteller denne godt gjennomtenkte historien til.

Anonymkode: 8fd53...76d

Herregud er alle menn kynikere nå? Er du en av disse mannehaterne? 

Anonymkode: 54a27...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk til dere som har kommet med hyggelige tilbakemeldinger. Påstanden om at han ly, er latterlig. Bare jeg som møtte ham og snakket med ham og kan vurdere dette.

Hilsen TS

Anonymkode: 9fc2c...b32

Digg gjort av deg, ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...