Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Her jeg ligger på sofaen og har sett stort sett det som er av filmer i huset, fant jeg på at jeg skulle se på bryllupsvideoen vår igjen....... Tårene triller, minnene strømmer på, og jeg priser meg atter lykkelig for at jeg har begivenheten på tape....... Nå er det gått nesten ett år, det er litt vemodig å sitte her og tenke på alt det vi holdt på med i fjor på denne tiden, all forventningen, all gleden og alt det gode samarbeidet vi hadde............. sukk. Vel, jeg sier som Pumbaa: Du må legge baken i fortida Eller som Timon: Du må legge fortida bak deg, og se fremover. Lykken nå er å kose seg i hverdagslivet, å nyte tanken på at vi hører sammen for alltid, og og se den viljen og ikke minst evnen vi har til å jobbe oss gjennom gode og onde dager. Og det å vite at vi alltid er der, i sorg og i glede. Og til slutt mitt beste tips som jeg blir minnet på hver gang jeg ser videoen: Jeg hadde min forlover stående ved siden av meg da vi stod i kirken og hilsen på alle som var på vei ut. Hun holdt buketten min for meg mens jeg fikk hilse på alle, og det var utrolig praktisk å ha begge hender fri
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Jeg får også en hel del snørr og tårer når jeg kikker på bryllupsvideon eller blar i albumet. Sukk!........
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Har du ferdig album...? *imponert* det har ikke vi........
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 Så herlig... Det må være en utrolig god følelese dette her!
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Ja, album fra fotografen. Det er fiiiiiiiint! (skryte...) Og det gir god-følelsen å kikke tilbake på dagen, man husker det som om det var i går!
Martha Stewart Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Og til slutt mitt beste tips som jeg blir minnet på hver gang jeg ser videoen: Jeg hadde min forlover stående ved siden av meg da vi stod i kirken og hilsen på alle som var på vei ut. Hun holdt buketten min for meg mens jeg fikk hilse på alle, og det var utrolig praktisk å ha begge hender fri Takk for tipset, det skal jeg huske på! Sånne ting er det best å lære av "erfarne" bruder, ikke så lett å komme på selv på forhånd... Ellers var jo jeg en av dem som fulgte deg i fjor Tex, frem mot ditt bryllup. Min kjære og jeg startet jo planleggingen nesten halvannet år før bryllupet skal stå 25. juni i år og jeg gleder meg sånn til den store dagen vår!! *sukk* Kommer nok til å bli et lite antiklimaks etterpå, når jeg ikke kan planlegge bryllup lengre...! Og så er jeg så glad for at vi har leid inn en proff videofotograf, det blir helt sikkert et minne for livet å ha denne dagen på film! Et tips fra meg: Jeg har nettopp avtalt med en proff fotograf som skal ta vanlige bilder av meg når jeg blir pyntet, det tror jeg også blir fine minner å ha!
Snutus Skrevet 11. mars 2005 #7 Skrevet 11. mars 2005 Til dere som fikk bryllupet filmet. Filmet dere middag og taler også eller bare selve vielsen? Jeg er litt usikker på hva vi skal gjøre.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2005 #8 Skrevet 11. mars 2005 Vi fikk filmet bare vielsen, jeg ville ikke ha en dude som filmet når alt det private tok til under middagen, jeg ville at alle skulle være seg selv og ikke tenke på at de ble filmet. Alle talene sitter som spikret i hodet mitt, det var det som skjedde i kirken jeg virkelig gikk glipp av
Martha Stewart Skrevet 13. mars 2005 #9 Skrevet 13. mars 2005 Til dere som fikk bryllupet filmet. Filmet dere middag og taler også eller bare selve vielsen? Jeg er litt usikker på hva vi skal gjøre. Vi skal bare få filmet vielsen, litt før vi går inn i kirken og når vi blir fotografert etterpå. Det blir en helt annen og mer omfattende jobb for en fotograf eller en videofotograf hvis de skal dokumentere festen også. Både kostnadsmessig og i tillegg er det mange som vegrer seg for å ta på seg en slik jobb. Husk at bilder/video også skal bearbeides i etterkant. For vår del ville det også blitt litt rart å ha videofotografen tilstede ved middagen, siden vi skal ha bare nærmeste familie og av den grunn blir anledningen veldig privat.
Snutus Skrevet 13. mars 2005 #10 Skrevet 13. mars 2005 Det høres fornuftig ut. Jeg tror vi satser på filming kun i kirka.
tommeline Skrevet 14. mars 2005 #11 Skrevet 14. mars 2005 Er enig i dette hvis man leier inn noen til å filme. Vi tenker å få noen av gjestene til å filme (gjerne bytte på), og håper da å få filmet fra hele festen (så får vi heller redigere etterpå, kan fort bli for mye). Vielsen er bare en del av bryllupet, så jeg vil ha minner fra hele dagen.
Miori Skrevet 14. mars 2005 #12 Skrevet 14. mars 2005 Vi har leid inn en som skal filme hele hele dagen vi... Håper at gjestene våre ikke føler seg uvel av den grunn... Hmmm.. regner med at det går bra!
Arwen Skrevet 14. mars 2005 #13 Skrevet 14. mars 2005 Forloverene våre filmet talene, veldig diskret og er kjempeglad for det. Har vielsen, talene og endel fest på kamera, i tillegg til den fantastiske filmen forloverne hadde laget til oss som de viste i stedenfor å holde tale. Gleder meg til jeg får alt hjem. Og hvorfor sa du ikke fra om buketten før jeg giftet meg?
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2005 #14 Skrevet 14. mars 2005 Jeg gleder meg til kjæresten frir, og når vi skal gifte oss. At vi knyttes sammen enda mer på en måte...
tommeline Skrevet 14. mars 2005 #15 Skrevet 14. mars 2005 Forloverene våre filmet talene, veldig diskret og er kjempeglad for det. Har vielsen, talene og endel fest på kamera, i tillegg til den fantastiske filmen forloverne hadde laget til oss som de viste i stedenfor å holde tale. Gleder meg til jeg får alt hjem. Og hvorfor sa du ikke fra om buketten før jeg giftet meg? Hadde dere profesjonell til filmingen, eller var det noen av gjestene som filmet? Bare lurte på hvordan det fungerte hvis det var noen av gjestene som filmet..
Arwen Skrevet 14. mars 2005 #16 Skrevet 14. mars 2005 Gjestene filmet (venner i kirken og forloverne på festen.) Vi haddde bare avtalt filming av vielsen, men de har (takk og pris) uoppfordret filmet masse mer Fungerte helt supert for oss.
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #17 Skrevet 14. mars 2005 Gjestene filmet (venner i kirken og forloverne på festen.) Vi haddde bare avtalt filming av vielsen, men de har (takk og pris) uoppfordret filmet masse mer Fungerte helt supert for oss. Dette satsar vi også på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå