Gå til innhold

Vi er skapt til double-penetration


gladogvanlig

Anbefalte innlegg

Det er i hvert fall min dom etter å ha hatt erfaring med dette over flere år.

 

Kjør debatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat som alle andre arter, er vi "skapt" for å overleve, og da må vi formere oss. En tissetass i analen gjør ikke dette. 

Men hvis du liker en i pinky og stinky, så værsågod:). 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva man liker eller ikke liker er på siden av saken - jeg snakker om hvordan vi fysisk er skapt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal slite med å få med deg en evolusjonsbiolog på den tanken, og de religiøse tenkerne er kanskje ikke så gira de heller. Kos deg, det er uansett mye morsommere med det vi mennesker finner på selv enn det vi måtte ha av genetiske programmer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
22 minutter siden, Støvkost skrev:

Tror du skal slite med å få med deg en evolusjonsbiolog på den tanken, og de religiøse tenkerne er kanskje ikke så gira de heller. Kos deg, det er uansett mye morsommere med det vi mennesker finner på selv enn det vi måtte ha av genetiske programmer.

Hvis det finnes seksuelle praksiser som øker lysten og dermed samleiefrekvensen, hvordan er dette i konflikt med evnen til å formere seg? Husk at biologer jobber på artsnivå, ikke ned på individnivå og langt mindre individuelle handlinger. 

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Alterego666 skrev:

Hvis det finnes seksuelle praksiser som øker lysten og dermed samleiefrekvensen, hvordan er dette i konflikt med evnen til å formere seg? Husk at biologer jobber på artsnivå, ikke ned på individnivå og langt mindre individuelle handlinger. 

Sa ingenting om noen konflikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
3 minutter siden, Støvkost skrev:

Sa ingenting om noen konflikt.

«Tror du skal slite med å få med deg en evolusjonsbiolog på den tanken,....»

OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Støvkost skrev:

Tror du skal slite med å få med deg en evolusjonsbiolog på den tanken, og de religiøse tenkerne er kanskje ikke så gira de heller. Kos deg, det er uansett mye morsommere med det vi mennesker finner på selv enn det vi måtte ha av genetiske programmer.

Hehe, hva mener du med at religiøse tenkere ikke er gira på 'double penetration'? ;)

Anonymkode: 1f172...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alterego666 skrev:

«Tror du skal slite med å få med deg en evolusjonsbiolog på den tanken,....»

OK?

Husk at trådstarter brukte ordene "skapt til". Dette er begrepsbruk som i seg selv er uforenlig med evolusjonsbiologi, all den tid evolusjonen ikke har en intensjon, men er et resultat av naturlig seleksjon. Så det er første problem.

Andre problem er at dersom du godtar "skapt til" som metafor for naturlig seleksjon så vil du nok likevel ha vansker med å kunne forsvare en hypotese om at naturlig seleksjon har favorisert individer som har opplevd nytelse ved double penetration. At nytelsen har dukket opp som et biprodukt av hvordan organene er skapt, blir nok mer riktig å si. At individer som har praktisert dette har fått flere avkom enn de som ikke har det, kunne man også lansert som teori, og kanskje ville det vært riktig, men da ville det nok vært mer naturlig å vektlegge genetikk som tilsa at disse har hatt større sexlyst enn at de har hatt unike rumpehull. Jeg tror uansett ikke det har vært mange nok som har praktisert dette i menneskets historie til at det har hatt noen evolusjonære utslag på artsnivå. Merker at det er smått absurd å snakke om det her, hehe.

Til slutt tror jeg personlig at kultur og psykologi har hovedrollen i akkurat denne forbindelsen, men det er jo det som gjør menneskets seksuelle praksiser spennende.

Endret av Støvkost
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 minutter siden, Støvkost skrev:

Husk at trådstarter brukte ordene "skapt til". Dette er begrepsbruk som i seg selv er uforenlig med evolusjonsbiologi, all den tid evolusjonen ikke har en intensjon, men er et resultat av naturlig seleksjon. Så det er første problem.

Andre problem er at dersom du godtar "skapt til" som metafor for naturlig seleksjon så vil du nok likevel ha vansker med å kunne forsvare en hypotese om at naturlig seleksjon har favorisert individer som har opplevd nytelse ved double penetration. At nytelsen har dukket opp som et biprodukt av hvordan organene er skapt, blir nok mer riktig å si. At individer som har praktisert dette har fått flere avkom enn de som ikke har det, kunne man også lansert som teori, og kanskje ville det vært riktig, men da ville det nok vært mer naturlig å vektlegge genetikk som tilsa at disse har hatt større sexlyst enn at de har hatt unike rumpehull.

Til slutt tror jeg personlig at kultur og psykologi har hovedrollen i akkurat denne forbindelsen, men det er jo det som gjør menneskets seksuelle praksiser spennende.

Jeg er enig i punkt 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg er enig i punkt 1. 

Ok. Du må gjerne argumentere mot resten av innlegget mitt, hadde vært interessant å høre.

Merk at jeg også la til denne setningen: «Jeg tror uansett ikke det har vært mange nok som har praktisert dette i menneskets historie til at det har hatt noen evolusjonære utslag på artsnivå.»

Jeg tror det er som med oralsex, mange forsøk har vært gjort på å forklare den evolusjonære «hensikten» (igjen, man må nesten ty til besjeling når man snakker om evolusjon) med oralsex, men de fleste studier har konkludert med at det også simpelthen kan være et biprodukt. Tunga vår, «skapt» for andre ting, gir nytelse når den blir brukt på kjønnsorganene, også «skapt» for andre ting.

Og det er jo kult.

Endret av Støvkost
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som havner litt i skyggen av debatten så langt er mitt poeng i å normalisere double penetration - med tanke på hvordan vi damer er utstyrt burde det ikke være uvanlig, men snarere vanlig, at man fikk en pikk foran og en bak. Jeg tror mange skammer seg for å drive med dette - noe som er trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, frk.jus skrev:

Det som havner litt i skyggen av debatten så langt er mitt poeng i å normalisere double penetration - med tanke på hvordan vi damer er utstyrt burde det ikke være uvanlig, men snarere vanlig, at man fikk en pikk foran og en bak. Jeg tror mange skammer seg for å drive med dette - noe som er trist. 

Vel, du kunne like gjerne sagt at du vil oppløse monogamiet. Monogamiet hersker som kulturell norm for all sex, ikke bare for to i et forhold, blant annet siden man er redd en fremtidig partner ikke vil være komfortabel med at ens «utvalgte» har hatt en slik erfaring. Dette som stengsel for normalisering oppå det faktum at analsex i seg selv ikke er noe alle ønsker å praktisere av ulike grunner. Dette er ikke moralisering fra min side, bare gjør rede for hvorfor jeg tror dp vanskelig kan normaliseres.

Hvorfor du har et sterkt ønske om det vet jeg heller ikke. Mine fantasier lever jeg ut uten å trenge samfunnets samtykke, ei heller tenker jeg på det som trist at ikke alle deler mine preferanser selv om jeg finner aldri så mye nytelse i dem. Alt er ikke for alle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke analen er ment for sex. Den er full av bakterier som kan gi infeksjoner, og det er stor risiko for å få rifter der bak under penetrering. Bakterier inn i rifter = ikke bra. Utspengt rævhull, hemorroider og inkontinens = heller ikke bra. Kvinner har kort avstand mellom vagina, urinrør og rumpehull, og avføringsbakterier vil under analsex og særlig dobbel penetrering lett komme inn i urinrøret og gi UVI = ikke bra. Analsex er dessuten smertefullt for mange = ikke bra. 

Anonymkode: 6b480...eae

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Double penetration er digg spør du meg. Og får meg til å føle meg som 100% sexobjekt. Det er digg det også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke analen er ment for sex. Den er full av bakterier som kan gi infeksjoner, og det er stor risiko for å få rifter der bak under penetrering. Bakterier inn i rifter = ikke bra. Utspengt rævhull, hemorroider og inkontinens = heller ikke bra. Kvinner har kort avstand mellom vagina, urinrør og rumpehull, og avføringsbakterier vil under analsex og særlig dobbel penetrering lett komme inn i urinrøret og gi UVI = ikke bra. Analsex er dessuten smertefullt for mange = ikke bra. 

Anonymkode: 6b480...eae

Du kommer med masse skremselspropaganda. Det høres ut som om det er krise å drive med analsex, men det gjør jo likevel så utrolig mange? Jeg har gjort det i mange år. Hvorfor har jeg ikke blitt syk da? Ang 'Utspengt rævhull, hemorroider og inkontinens'... Hvis du måler diameteren på avføringen din så vil du fort innse at den kan være større enn diameteren på en pikk. Og man får da ikke 'Utspengt rævhull, hemorroider og inkontinens' fordi man går på do? ;) Eller mener du det er forskjell på det som kommer ut og det som går inn?

Det er greit å ikke like analsex, men fakta er likevel viktig. :)

Anonymkode: 1f172...257

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke folk få gjøre som de vil? Om det er normalt, eller ikke så normalt, er vel ikke så nøye?

Gjør det som føles best for dere :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og menn er skapt for å få en tissefant opp bak, en finger i hvert nesebor og en fjærkost i hvert øre.

Det burde være vanlig med tanke på hvordan menn er utstyrt. Jeg tror mange skammer seg for å drive med dette - noe som er trist.

Anonymkode: 6469b...546

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en grunn til at rævvhølet er der det er. Men det er nok ikke double penetration😂 

Anonymkode: ab725...018

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, frk.jus skrev:

Det som havner litt i skyggen av debatten så langt er mitt poeng i å normalisere double penetration - med tanke på hvordan vi damer er utstyrt burde det ikke være uvanlig, men snarere vanlig, at man fikk en pikk foran og en bak. Jeg tror mange skammer seg for å drive med dette - noe som er trist. 

 

1 time siden, frk.jus skrev:

Double penetration er digg spør du meg. Og får meg til å føle meg som 100% sexobjekt. Det er digg det også. 

Kjære deg "frk.jus"; det går helt fint om du elsker double penetration og gjør dette jevnlig for egen nytelse. Du trenger ikke å normalisere dette for å rettferdiggjøre dine lyster. Har du lyst har du lov, og who cares hva som er "normalt" eller ikke? Så lenge alle involverte nyter det og gjør det av fri vilje er det da ingen som kommer og blander seg inn i det du og dine sexpartnere gjør.
Skammer du deg selv, siden du antar at andre gjør det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...