Gå til innhold

Menn som ikke er verdt tiden din


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når sier du " next" grunnet upassende oppførsel? Er lei drittungeoppgørsel, så her er min liste:

- Når de er intense i starten, men også veldig impulsive og gir kysset på 2.date eller i verste fall på 1.date i tillegg til å småklå, pusher på for å få deg enten brisen, få deg med hjem eller lignende

- Legger deg til på snap, du er ålreit nok til å godta også begynner de å mase og presse på for å få noe ut av det ( respekterer ikke grensene)

- Kommentarer som " åja, skjønner at sex er tidlig for deg nå, men vi ses jo til helga også" 

- De spanderer ikke, tilbyr deg ikke følge på veien og gir blaffen i om fu fryser

-De som spanderer, masserer og gud vet hva mer, for så å endre seg fullstendig når de har fått sex evt. vet at det ikke blir noe på dem

-Skjer a?

- Kom ned til Løkka en tur a ( kl 22 på en torsdag)

- De skriver og snapper selv om de vet at du tar jobben din seriøst. Plutselig får du et bilde av en dust på badet som har sommerferie når du sitter i et møte

-"Du er skikkelig fit, du trener vel mye" Trener aldri og fått komplimentet 3 ganger og kun av playere

-De fokuserer kun på fitness, kosthold og det å trene

- De har mange jenter på instagram

-De liker bildene til mange jenter med litw klær på instagram

 

 

Anonymkode: 9e3f4...72d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Her var det noe forståelig og mye rart. 
"Hvorfor dumpa du meg?"
"Jo du skjønner, du sendte meg et bilde da jeg satt i møtet, og ville at jeg skulle komme til Løkka etter kl. 21"

🙄

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Overrasket skrev:

Her var det noe forståelig og mye rart. 
"Hvorfor ble dumpa du meg?"
"Jo du skjønner, du sendte meg et bilde da jeg satt i møtet, og ville at jeg skulle komme til Løkka etter kl. 21"

🙄

Ble kanskje klønete formulert. Vanskelig telefon å skrive fra. Jeg kunne kanskje ha snudd det på hodet og sagt: Disse dater jeg:

- De som avtaler å se meg i tillegg til å opprettholde litt kontakt mellom datene

-De som opptrer tilbakeholdent og med respekt

-De pusher ikke for sex, men lar det falle seg naturlig 

- De ber ikke om bilder av deg på snap, men blir glade for å få bilder av det du holder på med

- De ber om bilder av deg etter å ha bygget en tillit ( kanskje etter at dere er i et forhold eller har datet lenge)

- Han spør ofte hvordan har du det og ikke bare" komme en tur i kveld?"

Osv.

TS

Anonymkode: 9e3f4...72d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når sier du " next" grunnet upassende oppførsel? Er lei drittungeoppgørsel, så her er min liste:

- Når de er intense i starten, men også veldig impulsive og gir kysset på 2.date eller i verste fall på 1.date i tillegg til å småklå, pusher på for å få deg enten brisen, få deg med hjem eller lignende

- Legger deg til på snap, du er ålreit nok til å godta også begynner de å mase og presse på for å få noe ut av det ( respekterer ikke grensene)

- Kommentarer som " åja, skjønner at sex er tidlig for deg nå, men vi ses jo til helga også" 

- De spanderer ikke, tilbyr deg ikke følge på veien og gir blaffen i om fu fryser

-De som spanderer, masserer og gud vet hva mer, for så å endre seg fullstendig når de har fått sex evt. vet at det ikke blir noe på dem

-Skjer a?

- Kom ned til Løkka en tur a ( kl 22 på en torsdag)

- De skriver og snapper selv om de vet at du tar jobben din seriøst. Plutselig får du et bilde av en dust på badet som har sommerferie når du sitter i et møte

-"Du er skikkelig fit, du trener vel mye" Trener aldri og fått komplimentet 3 ganger og kun av playere

-De fokuserer kun på fitness, kosthold og det å trene

- De har mange jenter på instagram

-De liker bildene til mange jenter med litw klær på instagram

 

 

Anonymkode: 9e3f4...72d

Hvorfor åpner du snap mens du sitter i møte? Da kan du vel ikke ta jobben seriøst 🤔

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

- De spanderer ikke, tilbyr deg ikke følge på veien og gir blaffen i om fu fryser

-De som spanderer, masserer og gud vet hva mer, for så å endre seg fullstendig når de har fått sex evt. vet at det ikke blir noe på dem

Anonymkode: 9e3f4...72d

Så det blir feil å ikke spandere, men det blir også feil å spandere?

La meg spørre deg: hvor mye spanderer du? Tilbyr du dem jakken din hvis du skulle se at de fryser? Tilbyr du å bli med dem til busstoppet og vente der med dem til bussen deres kommer feks?

Nå ble jeg faktisk litt skuffet. Jeg trodde norske likestilte kvinner hadde kommet lengre...

Anonymkode: f059c...4fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noradoll
12 timer siden, Leonaen skrev:

Hvorfor åpner du snap mens du sitter i møte? Da kan du vel ikke ta jobben seriøst 🤔

Det var et eksempel. Skjønner at det er noen som føler seg fornermet av det jeg skrev, men tror flere hadde kjent på irritasjonen selv dersom dere opplevde det. Er ikke snakk om å snappe i møter, men feks at du mottar en snap mens du tar deg en kaffe i kaffeautomaten og tror at du mottar en hyggelig " ha en fin dag" melding eller lignende, også får du et provokativt bilde med en replikk" få seg deg a" og den type sjargong, du titter deg over skulderen og er lettet over at ikke kollegene dine sto for tett. I tillegg til å ha det tydelit på profilen at du et ute etter noe seriøst. Jeg synes mange er for freidige når det gjelder dating og det er umulig for meg å ta de seriøst, derfor kutter jeg kontakten fort. Har opplevd å skrive " jeg ønsker ikke å ta selfier" og istedenfor å akseptere det, maser de som om det var en kamp. Jeg kan derfor ikke legge til menn på snap lenger, fordi flertallet misbruker tilliten de har blitt gitt på et eller annet vis ved å pushe grenser, sende bilder av seg selv med hint om komplimenter, glemme gammeldags høflighet som " takk, god natt, hvordan har du det" men sender bilder av seg selv på stranda eller på badet osv i et desperat forsøk på selvbekreftele eller å trigge en sexuell fantasi. Og nå har jeg kun snakket om snap. Greit med en selfie i ny og ne, men det er denne pågående og freidige væremåten så tidlig i en fase jeg ikke kan fordra. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noradoll
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det blir feil å ikke spandere, men det blir også feil å spandere?

La meg spørre deg: hvor mye spanderer du? Tilbyr du dem jakken din hvis du skulle se at de fryser? Tilbyr du å bli med dem til busstoppet og vente der med dem til bussen deres kommer feks?

Nå ble jeg faktisk litt skuffet. Jeg trodde norske likestilte kvinner hadde kommet lengre...

Anonymkode: f059c...4fb

Gi og ta. Selvsagt! Det handler om å være oppmerksom og å vise litt omsorg for andre uten skjulte intensjoner.

Endret av noradoll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det blir feil å ikke spandere, men det blir også feil å spandere?

La meg spørre deg: hvor mye spanderer du? Tilbyr du dem jakken din hvis du skulle se at de fryser? Tilbyr du å bli med dem til busstoppet og vente der med dem til bussen deres kommer feks?

Nå ble jeg faktisk litt skuffet. Jeg trodde norske likestilte kvinner hadde kommet lengre...

Anonymkode: f059c...4fb

Må vel påpeke dette, men ts er bare en person. Ikke alle kvinner.

Merkelig at så fort en person av motsatt kjønn skriver noe man ikke liker så betyr det at det gjelder absolutt alle.

Anonymkode: 2c477...a19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på tråden så liker ikke jeg menn som maser veldig om sex tidlig og ikke respekterer at man ikke er klar.

Veldig lite kontakt mellom hver gang vi sees fungerer ikke for meg.

Sånne som er veldig opptatt av det ytre og mindre interessert i hvem du er. Mister interessen fort da.

Skryting av alt han har og eier. Til og med noen av de som gir inntrykk av å ikke være opptatt av det begynner med sånn skryting, og ikke som en naturlig del av samtalen. Blir faktisk litt fornærmet av at de tror at det skal gjøre meg interessert :PJeg gir ikke akkurat det inntrykket.

Anonymkode: 2c477...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må vel påpeke dette, men ts er bare en person. Ikke alle kvinner.

Merkelig at så fort en person av motsatt kjønn skriver noe man ikke liker så betyr det at det gjelder absolutt alle.

Anonymkode: 2c477...a19

Ja, også uttrykket «norske kvinner» selvfølgelig. :fnise:

Anonymkode: fe507...869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/19/2018 at 10:12 PM, AnonymBruker said:

Når sier du " next" grunnet upassende oppførsel? Er lei drittungeoppgørsel, så her er min liste:

- Når de er intense i starten, men også veldig impulsive og gir kysset på 2.date eller i verste fall på 1.date i tillegg til å småklå, pusher på for å få deg enten brisen, få deg med hjem eller lignende

- Legger deg til på snap, du er ålreit nok til å godta også begynner de å mase og presse på for å få noe ut av det ( respekterer ikke grensene)

- Kommentarer som " åja, skjønner at sex er tidlig for deg nå, men vi ses jo til helga også" 

- De spanderer ikke, tilbyr deg ikke følge på veien og gir blaffen i om fu fryser

-De som spanderer, masserer og gud vet hva mer, for så å endre seg fullstendig når de har fått sex evt. vet at det ikke blir noe på dem

-Skjer a?

- Kom ned til Løkka en tur a ( kl 22 på en torsdag)

- De skriver og snapper selv om de vet at du tar jobben din seriøst. Plutselig får du et bilde av en dust på badet som har sommerferie når du sitter i et møte

-"Du er skikkelig fit, du trener vel mye" Trener aldri og fått komplimentet 3 ganger og kun av playere

-De fokuserer kun på fitness, kosthold og det å trene

- De har mange jenter på instagram

-De liker bildene til mange jenter med litw klær på instagram

 

 

Anonymkode: 9e3f4...72d

Eller man kan oppføre seg eksemplarisk ...blir ikke noe mer ut av det :) da blir man stemplet som kjedelig og friendzona. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...