GÃ¥ til innhold

Tusenfryd - hjelp 🙂

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp!

jeg skal alene til tusenfryd med mine tre, men det dukker opp noen spm, veldig takknemlig for raske svar! 

Regner vi må ha med oss litt div, bleier, badetøy ol.. kan man oppbevare dette noe sted, eller må man bære alt gjennom hele parken?

regner også med å ta med vogn, eller kan man låne der? Får disse stå i fred når man følger barna i karusellene? 

Anonymkode: a51ea...8bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet? 

Fant ikke svar på nett ... 😞

AnonymBruker
Skrevet

Er dravogn der. den er tung, så egen vogn er nok å foretrekke. Alt for stå i ro når dunfølger på karuseller. Verdisaker går man dog ikke i fra.

Anonymkode: 78ab5...53c

AnonymBruker
Skrevet

Takker 😀

mobilen og penger/ kort vil jeg nok ikke gå fra nei! Men da pakker jeg slik jeg så for meg i utgp og satser på en flott dag!

AnonymBruker
Skrevet

Det får dere sikkert! Har vært på Tusenfryd utallige ganger med vogn oppigjennom årene, har aldri opplevd at den ikke får stå i fred :)

Anonymkode: cdc14...a30

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er barna? sporty å dra alene med de når en(eller flere?) er bleiebarn...

Anonymkode: 9a02d...7a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp!

jeg skal alene til tusenfryd med mine tre, men det dukker opp noen spm, veldig takknemlig for raske svar! 

Regner vi må ha med oss litt div, bleier, badetøy ol.. kan man oppbevare dette noe sted, eller må man bære alt gjennom hele parken?

regner også med å ta med vogn, eller kan man låne der? Får disse stå i fred når man følger barna i karusellene? 

de har oppbevarings bokser som du kan leie. https://www.tusenfryd.no/no/faq

Anonymkode: fe145...611

AnonymBruker
Skrevet

13, 5 og 3

spesielt minste blir fort slitenhet får vell heller ikke være med på alt de eldste får.. greit å ha med vogn, samt noe sette det vi eventuelt har med oss.

vert mer eller mindre alene med de i nært samtlige andre annledninger opp igjennom, helt vanlig her 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...