AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Huwaia20pro eller Samsung s9? Kamera på huwai frister men har likt Samsung til nå. Anonymkode: 1a72c...e98
Elán Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Har ikke agret et sekund på at jeg byttet til Huawei p20 pro. Den er fantastisk for mitt bruk.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 Mtp at det er kjent at kinesiske selskap ved tidligere anledninger har hatt bakdører som er kjent for kinesiske myndigheter og ukjent for brukerne, og at Huawei er et selskap med så tett tilknytning til kinesiske myndigheter at det faktisk er frarådet å kjøpe telefonene bl.a. i USA, så er Huawei utelukket i mitt hjem. Men så har du jo også de som har holdningen om at de ikke har noe å skjule, så persondata (som personnummer og bankkontoer) ikke er så viktig å beskytte. De kjøper gjerne Huawei. Anonymkode: 82454...203
Gjest Optimo Skrevet 22. juli 2018 #4 Skrevet 22. juli 2018 Gode telefoner begge to. Prøv dem i butikk og ta den du liker best.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå