Gå til innhold

Damer som er lettest på tråden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig overvektige eller veldig undervektige? Hva er deres erfaring?

Anonymkode: fa10f...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blondiner er ofte enklest å få på rygg. Kroppsfasong spiller ikke så stor rolle.

Anonymkode: ed8ab...b90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett! Ville aldri tatt i de med ildtang. Billige damer det mest ekle jeg kan tenke meg...

Anonymkode: 1cf6e...369

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert overvektige. Jeg er det, og jeg vet at jeg hadde vært et lett bytte om noen hadde prøvd seg 😐

Lever i et dødt forhold og er mildt sagt frustrert. 

Anonymkode: 7ef87...9cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunetter er enkle å få på rygg. Gamle myter skal ha det til at de er dydige og dype, men det er bare myter. De sprer beina for de fleste. 

Anonymkode: 1f520...ab3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg fælt: Jeg varierer hårfarge med årstid - lys om sommeren, mørk om vinteren. Er jeg lettest på tråden på vinteren eller på sommeren?🤔

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Jentadi skrev:

Nå lurer jeg fælt: Jeg varierer hårfarge med årstid - lys om sommeren, mørk om vinteren. Er jeg lettest på tråden på vinteren eller på sommeren?🤔

Begge deler iflg svarene i tråden 😁

Anonymkode: 050dd...e6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man alltid må være lett på tråden, ellers ryker den vel... ?

Anonymkode: 6f50c...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en knapp på at de damene som har lyst på sex er "lettest på tråden"... 🤷🏼‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/19/2018 at 8:39 PM, AnonymBruker said:

Blondiner er ofte enklest å få på rygg. Kroppsfasong spiller ikke så stor rolle.

Anonymkode: ed8ab...b90

 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Brunetter er enkle å få på rygg. Gamle myter skal ha det til at de er dydige og dype, men det er bare myter. De sprer beina for de fleste. 

Anonymkode: 1f520...ab3

Siden dette er noe dere mener å ha erfart, så må dere være ganske så "lette på tråden" selv.

Anonymkode: b1b9d...b82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det går på utseende. Tykke og mindre pene evt de overkompenserer med mye sminke. De er rimelig løse i trusa.

Anonymkode: a3eff...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvekt er tilnærmet desperasjon

Anonymkode: de9b6...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye delte meninger. Så er det de blonde eller brunettene? Mange farger jo også håret sitt, så jeg lurer på om det er den ekte hårfargen som avgjør, eller den man velger. Hvis jeg selv har en fordom her så her det at jenter som er veldig opptatt av å bleke håret er løsere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det går på utseende. Tykke og mindre pene evt de overkompenserer med mye sminke. De er rimelig løse i trusa.

Anonymkode: a3eff...164

Jasså ? Det med å mangle seksuelle grenser for seg selv eller andre har ikke noe med utseende eller kroppsfasong å gjøre.  Det har mest med hvilke verdier, moral og miljø du er oppvokst i.  Eller om du har vært utsatt for sex press og overgrep. Noe som også kan føre til at mennesker mister sine naturlige grenser. Og lett lar seg misbruke fordi de mangler selvrespekt og tro på at de er verdt noe som mennesker.   Veldig trist dette, og de som utnytter andres sårbarhet er bare hensynsløse drittsekker !

Anonymkode: 33c7a...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jasså ? Det med å mangle seksuelle grenser for seg selv eller andre har ikke noe med utseende eller kroppsfasong å gjøre.  Det har mest med hvilke verdier, moral og miljø du er oppvokst i.  Eller om du har vært utsatt for sex press og overgrep. Noe som også kan føre til at mennesker mister sine naturlige grenser. Og lett lar seg misbruke fordi de mangler selvrespekt og tro på at de er verdt noe som mennesker.   Veldig trist dette, og de som utnytter andres sårbarhet er bare hensynsløse drittsekker !

Anonymkode: 33c7a...5fe

Det er da ikke så rart at man tenker at de som er overvektige er mest løse på tråden. Det handler om hva man utstråler når det gjelder selvkontroll. På motsatt side av skalaen tenker man lett at ekstremt tynne mennesker er veldig pripne på sex. Alt dette stemmer overens med mine erfaringer: jo mer glad i mat, jo bedre i senga! 

Betyr ikke at jeg ikke kan forstå at overvekt kan skyldes det stikk motsatte eller at jeg er en drittsekk som utnytter andre, bare fordi jeg har erfaringer og fordommer.

Anonymkode: 3d366...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av egen erfaring er overvektige uten tvil lettest.

Anonymkode: be4c6...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min erfaring er at menn er løse i trusa uansett alder, hårfarge og kroppsvekt. Både undervektige og overvektige menn vil ha sex med en gang og det er enkelt å få de i seng. 

Anonymkode: 9c6b9...56b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 21.7.2018 den 8.03, AnonymBruker skrev:

Sikkert overvektige. Jeg er det, og jeg vet at jeg hadde vært et lett bytte om noen hadde prøvd seg 😐

Lever i et dødt forhold og er mildt sagt frustrert. 

Anonymkode: 7ef87...9cb

Da er det vel forholdet og ikke kroppen din som er årsaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 21.7.2018 den 12.14, AnonymBruker skrev:

Overvekt er tilnærmet desperasjon

Anonymkode: de9b6...704

Jeg kjenner overvektige kvinner som kan få hvem som helst av menn. De vet at sexy sitter mellom øra, og hvordan de skal bruke det. Derfor er de veldig selektive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn jeg har møtt har vært rimelig lette på tråden, og jeg kunne lett lurt meg med de hjem om jeg hadde ønsket det. Så  om du ønsker et ligg ville jeg helt klart gått for menn fremfor damer.

Anonymkode: 234aa...ccd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...