AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Trenger gode råd å gi fra dere som har vært avhengige selv og har klart å slutte?!! Anonymkode: efb6e...55c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Profesjonell rådgiving og samtaler hos egnet personale (jeg gikk til samtaleterapi ved et senter i Trondheim feks), innleggelse over tre mnd til et år, og evt Antabus. Viljestyrke. Kutte ut venner som gjør det du prøver å unngå/møt dem når du er sterkere og klarer å sto imot. Tenk på hvor bra du kommer til å føle deg når du slipper å la hele dagen handle om rus. Tenk på hvor mye penger du sparer. Tenk på hvor mye sterkere du kan føle på alt som er bra når du ikke lengre døyver det som er vondt. Tenk på de tingene du endelig kan gjøre som du tidligere ikke har kunnet gjøre. Du fortjener bedre enn å la alkoholen styre livet ditt! Du fortjener å være deg, hundre prosent, og helt frisk. Livet er så mye bedre edru når man ikke har anlegg for å holde seg til kun moderate mengder alkohol. Jeg lover! Anonymkode: 0f2be...d48
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Profesjonell rådgiving og samtaler hos egnet personale (jeg gikk til samtaleterapi ved et senter i Trondheim feks), innleggelse over tre mnd til et år, og evt Antabus. Viljestyrke. Kutte ut venner som gjør det du prøver å unngå/møt dem når du er sterkere og klarer å sto imot. Tenk på hvor bra du kommer til å føle deg når du slipper å la hele dagen handle om rus. Tenk på hvor mye penger du sparer. Tenk på hvor mye sterkere du kan føle på alt som er bra når du ikke lengre døyver det som er vondt. Tenk på de tingene du endelig kan gjøre som du tidligere ikke har kunnet gjøre. Du fortjener bedre enn å la alkoholen styre livet ditt! Du fortjener å være deg, hundre prosent, og helt frisk. Livet er så mye bedre edru når man ikke har anlegg for å holde seg til kun moderate mengder alkohol. Jeg lover! Anonymkode: 0f2be...d48 Tusen takk for svar!! Trenger sånne tilbakemeldinger, og håp nå!! Anonymkode: efb6e...55c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå