Gå til innhold

Løs mage dagen derpå. Hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det siste halvåret har jeg blitt veldig dårlig i magen "dagen derpå", og jeg sliter med løs mage. Jeg aner ikke hva det kommer av. Alder?

Drikkemønsteret mitt har endret seg mye de siste årene. Da jeg var yngre ble jeg "drita" hver eneste helg, og fikk aldri straff for det dagen etter. Nå er jeg mye flinkere til å nyte alkohol, og når jeg fester, så drikker jeg meg aldri helt "snytings" som jeg gjorde før. Jeg har alltid kontroll og blir aldri bakfull, selv om at det kan bli litt mye drikke.

Problemet er at jeg er nysingel og skal i helga på date med en jeg er veldig interessert i. De siste tre årene har jeg bodd sammen med kjæresten/eksen, så jeg har hatt veldig privatliv og følt meg veldig komfortabel på badet. Nå som jeg plutselig kanskje skal overnatte hos andre etter en kveld på byen, så bekymrer jeg meg for hvordan opplevelsen blir når jeg våkner med han :P Kan jo ikke sitte en time på toalettet hans.

Daten blir på et arrangement der det er vanlig å drikke mye.

Noen som vet hva som gjør at magen blir så løs?

 

Jeg er 27 år.

Anonymkode: 3392a...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva drikker du da? Øl har en lakserende effekt, står til og med på flasken mener jeg

Anonymkode: 3ee9b...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol får tarmene til å jobbe raskere, og når avføringen går fortere gjennom systemet får tarmene mindre tid til å absorbere væske fra avføringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, exictence skrev:

Du kan vel bare ta to gladd vin. Da går det greit, eller?

Ja, da blir hun bare gladd, ikke full.

Anonymkode: 49230...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, da blir hun bare gladd, ikke full.

Anonymkode: 49230...880

Så bra. Daa gjør du det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva drikker du da? Øl har en lakserende effekt, står til og med på flasken mener jeg

Anonymkode: 3ee9b...868

Åh, ja, det går mest i øl. Lite sprit og vin. Dette var dårlige nyheter! 😮 Har aldri vært sånn før. Er det noe som hører med alderen? 😓

Anonymkode: 3392a...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten er i kveld, så bumper tråden i håp om noen gode råd 🙈

Anonymkode: 3392a...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sånn av øl, men da er det over på noen minutter. Rødvin derimot, der har jeg illeluktende avføring som kommer hipp som happ gjennom dagen. Ikke tenk over hvordan det er med hvitvin, det må jeg teste 🤔 

Anonymkode: 70e11...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig å få løa mage dagen derpå.. Jeg får det og drikker verken øl eller vin ;) Eneste tips er å drikke mindre.. 

Anonymkode: b8008...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett opp vindu og legg papir i doskålen. Ingen lyd og bæsj i vei. Si du tåler dårlig alkohol, men vil gjerne drikke for det. Eller sov hjemme. Jeg sov ikke hos typen før minst 6 mnd og jeg dro alltid hjem på do. Turte ikke gå på do der, hehe.

Anonymkode: 6a3c1...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...