Gå til innhold

Hjernen rister!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg opplevd at hjernen min rister, altså at hodet rister uten at det fysisk rister liksom. Føles som eg jordskjelv inni hodet på en måte. Det varer i noen sekunder og kan skje flere ganger etter hverandre, skikkelig ubehagelig. Har bare skjedd når jeg har sittet i ro eller ligget.

Anonymkode: dac8c...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: dac8c...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sluttet med antidepressiva nylig?

Anonymkode: 3f47f...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sluttet med antidepressiva nylig?

Anonymkode: 3f47f...b7b

Nei, og har aldri gått på det heller

Anonymkode: dac8c...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det slik noen ganger men jeg har hatt en hjerneblødning og tenker dette er en av ettervirkningene, kommer spesielt etter dager med stress.

Anonymkode: 15afa...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What, det hørtes utrolig ubehagelig og skremmende ut. Ta en tur til legen kanskje. 

 

Anonymkode: 819da...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Står masse om «brain shake» på Google: 

Sitat

the theories are anxiety, paresthesia ( strange but harmless sensations caused by nerve signal disruption - often experienced by MS patients), side effects of anti depressants or withdrawing from them and mild partial seizures.

https://healthunlocked.com/api/redirect?url=https%3A%2F%2Fwww.google.co.uk%2Fwebhp%3Fsourceid%3Dchrome-instant%26ion%3D1%26espv%3D2%26ie%3DUTF-8%23q%3Dfeels%2Blike%2Bmy%2Bbrain%2Bis%2Bvibrating

 

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hele hodet eller noen områder? Har selv hatt dirring i midten av hodet. Har skjedd et par ganger, men er noen år siden sist. Har vært ufarlig for min del, ihvertfall. Men om det ikke gir seg kan det være lurt å sjekke. Om du har andre symptomer er det ihvertfall lurt å sjekke

Anonymkode: dc6a7...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever det ca en gang i mnd. Kjennes ut som jeg fysisk faller ned 2 meter i 90• selv om jeg sitter helt stille 

Anonymkode: a7c2f...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...