Gå til innhold

Drømmer for mye.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kronisk syk, og sitter svært mye inne. Blir stort sett å ligge i sofaen, og se på serier og filmer, da jeg ikke orker så mye annet. Så drømmer jeg, jeg fantaserer om å vinne en stor gevinst på lotto. Og jeg ser alltid på hus og leiligheter både her i Norge og i utlandet, for å se hvilke jeg da skal kjøpe, så ser jeg på møbler for å se hva jeg skal kjøpe, kan se på også sengetøy, kopper, glass, tallerkener osv. Ser på biler og alt jeg ville hatt, om jeg hadde vunnet så mange millioner. Hver gang jeg finner hus/leiligheter jeg forelsker meg i, så innreder jeg de helt i hodet mitt, med møbler og alt fra butikker. Og når jeg da ikke vinner alle disse millionene, og boligen blir solgt. Så blir jeg lei meg. 

Jeg bare lurer på om det er andre, som gjør noe lignende. 

Anonymkode: e6a04...1fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Dagdrømmer mye, og blir litt trist når jeg innser at det kun blir drømmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Doge skrev:

Jepp! Dagdrømmer mye, og blir litt trist når jeg innser at det kun blir drømmer. 

Ja, jeg kan jo sitte i timevis å dagdrømme, og planlegge. Og noen ganger føler jeg at det blir alt for mye, det er jo helt sikkert bare en flukt fra virkeligheten. Men er jo redd for at en dag, så lever jeg minimalt i virkeligheten, og befinner meg mer i drømmeland.

Anonymkode: e6a04...1fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...