Gå til innhold

Aldri hatt kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Skal starte universitet i en annen by til høsten, og dette vil vær første gangen jeg setter fot utenfor den lille byen jeg bor i. Jeg har aldri reist, verken innad eller utenfor Norge. 

Har av den grunn aldri vært i et forhold, ettersom alle kjenner hverandre her og har vokst opp med de rundt meg. Har av den grunn alltid hatt usmak for de guttene rundt meg og dermed holdt meg langt unna dating.

Jeg lurer på hvordan folk kommer til å reagere på at jeg aldri har hatt kjæreste (og alt som følger med det) i en så sen alder? Med tanken på at jeg er langt fra stygg, og ellers har en god personlighet?

Det hele er nytt og skummelt for meg, og er redd for at ingen vil ta mine beskymringer seriøst (eller i verste fall ikke tro meg).

Anonymkode: f4305...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare si at du ikke har stresset med å finne den rette,at du ikke ble lett forelsket. 

Null problem 

Anonymkode: 4fc83...b61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen reagerer noe særlig på at du ikke har hatt kjæreste. Vil tro du er ganske ung? 

Det jeg ville reagert på er at du aldri har vært utenfor byen du er oppvokst i?! Er det faktisk mulig? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ikke sak, ikke en gang tenk på det :) Kos deg, studentlivet er kanskje den beste tiden noen av oss opplever.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adskillig flere enn du tror, som ikke har hatt kjæreste i den alderen.  Fokuser heller på å skaffe deg litt livserfaring og sosiale skills. Reis litt alene, eller med venninner etc. 

Anonymkode: 85e8e...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 20 år og ikke hatt kjæreste. Helt Ok. 

Er du 30 år og ikke hatt kjæreste. Da er det noe galt med deg. 

Er du 40 år og aldri hatt kjæreste. Er du blitt så sær og egenrådig at du aldri vil få noen kjæreste. 

Anonymkode: e3fc9...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du 20 år og ikke hatt kjæreste. Helt Ok. 

Er du 30 år og ikke hatt kjæreste. Da er det noe galt med deg. 

Er du 40 år og aldri hatt kjæreste. Er du blitt så sær og egenrådig at du aldri vil få noen kjæreste. 

Anonymkode: e3fc9...56c

Da er jeg altså ingen sjanse om jeg ikke får meg kjæreste de neste 2-3 årene 😛. Men så er det faktisk noe medisinsk galt med meg så ikke mange kvinner som vil date en mann med slikt handicap som jeg har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har noen grunner til å reagere på det. Og ingen har noe med det heller. Du er like mye verdt som alle andre selv om du aldri har hatt kjæreste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...