Gå til innhold

Har jeg for stor penis?


Keneke

Anbefalte innlegg

Til dere damer:

Syntes dere jeg har for stor penis når den er ganske tykk og ca 28cm lang?

Alle jeg har hatt sex med har alltid fått så vondt etter vi har hatt sex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær forsiktig når du støter.. Du kan ikke bare hamre på med slik lengde. 

Når det kommer til tykkelse så er det kanskje det viktigste for kvinnens nytelse ved penetrering. At det utvider og fyller opp er det som gir jenta skikkelig nytelse.. Bare pass på å ikke kjør inn for hardt. Ta det rolig! Damer elsker feit pikk!

Anonymkode: 4d450...bed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! Selv når jeg har fått flere orgasmer og er kåt som et uvær er det stillinger der mannen min må ta det pent for å ikke bunne meg. Han har 15 cm, altså veldig gjennomsnittlig. Lengste jeg har hatt sex med var 18 cm, og der funket bare én stilling. 

Nei takk. 

Anonymkode: aac3d...9a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du eksen min ? 😂 for det gjør vondt ja.. kunne aldri ri, og klarte nesten ikke gi blowjob heller. Kuken var så svær. Vær forsiktig bare, jenter får vondt i livmorhalsen når den går for langt inn og hamrer på. 

Anonymkode: 63575...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du eksen min ? 😂 for det gjør vondt ja.. kunne aldri ri, og klarte nesten ikke gi blowjob heller. Kuken var så svær. Vær forsiktig bare, jenter får vondt i livmorhalsen når den går for langt inn og hamrer på. 

Anonymkode: 63575...bc7

Hehe, høres nesten ut som du er eksen min ja 😂 Har alltid vært forsiktig men er ikke lett.

Endret av Keneke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre for stor for en del ja. For det der hørtes bare vondt ut.

Anonymkode: d0abc...d53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vel vært på internett for lenge når jeg mistenker at noen kan oppleve en viss tilfredsstillelse av å dikte på seg en stor penis for å høste kommentarer av typen «au, den er stor ja», som om vedkommendes nettpersona er en egen entitet, kun koblet sammen med det faktiske mennesket i hjernens belønningssenter, og jeg har vel i tillegg runda internett når jeg googler «world’s longest penis» og ser at 28 cm, det er et ekstremt avvik, og jeg tror ikke noen med den størrelsen trenger å spørre om den er for stor 😂

Takk for meg, internett.

Endret av Støvkost
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på: 11-inch-28-cm-6-cm-thick-huge-big-cock-d Så må da vel TS fatte at den er for stor. (Eller er hodet der nede større enn det oppe?)

 

Anonymkode: db550...ce8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på: 11-inch-28-cm-6-cm-thick-huge-big-cock-d Så må da vel TS fatte at den er for stor. (Eller er hodet der nede større enn det oppe?)

 

Anonymkode: db550...ce8

Å fytti hælvete !!!!

Anonymkode: 5ec28...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Keneke skrev:

Til dere damer:

Syntes dere jeg har for stor penis når den er ganske tykk og ca 28cm lang?

Alle jeg har hatt sex med har alltid fått så vondt etter vi har hatt sex..

Størrelsen kan du ikke hjelpe for, men at du ikke forstår at du må være forsiktig når du har samleie, sier meg at du ikke vet noe som helst om kvinners underliv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bedre ut enn godtesnop...

-Ronja

Anonymkode: 249a3...58a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg for mye penger i banken?

Anonymkode: 552f0...808

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du høres for stor ut. Min mann har 21 cm, og det går bra for meg, i alle stillinger, men jeg kan få vondt dersom han kjører for hardt på bakfra. Rolig går greit. Jeg tror ikke jeg kunne klart en centimeter til bakfra. Muligens 1-2 cm i andre stillinger, men der går grensen for hva jeg kunne ha klart å ta hele av. 

Må være litt kjipt å holde igjen, og at kvinnen ikke kan ta hele, men det må nok til når det er så stort utstyr. 

Anonymkode: c95a8...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke på denne historien i det hele tatt, altså hva TS forteller. Noen har lite fornuftig å ta seg til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke på dette i det hele tatt. Når noe er for godt til å være sant, er det som regel det.

Anonymkode: 552f0...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Keneke skrev:

Til dere damer:

Syntes dere jeg har for stor penis når den er ganske tykk og ca 28cm lang?

Alle jeg har hatt sex med har alltid fått så vondt etter vi har hatt sex..

Hva er ganske tykk?

Hvordan måler du deg frem til 28cm?

Anonymkode: cb3da...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...