Gå til innhold

Bivirkninger av avbrutt HPV vaksine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er født i 91, har ikke hatt sex på hundre år og vel så det hehe og er singel. Tok kun én av tre doser av HPV vaksine for å liksom garde seg mot fremtidige sykdommer. 

Jeg tok kun første runden fordi jeg ble skremt av hvor mye bivirkninger man kan ha ettter å ha fullført alle. At man kan få ME ect.

Så jeg stoppet. Gynekologen sa ar det er ingen fare, det eneste er at man blir ikke like godt beskyttet. Men det gir vel ikke andre skremmende bivirkninger når man avbryter doseringen? 

Anonymkode: 343e1...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta nå bare de siste vaksinene.

Anonymkode: 5159f...a67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir ingen bivirkninger å avslutte behandlingen, men det gjør også at du ikke er beskyttet mot HPV. Det er ingen seriøse studier som påviser noen effekt mellom vaksinen og skumle sykdommer. Det som derimot er bevist er at etter vaksinen kom har forekomsten av HPV gått drastisk ned. Ta heller resten av vaksinene

Anonymkode: 67579...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo få alvorlige bivirkninger av en hver type medisin, og det er en sjanse man må ta om man ikke ønsker å ha/få det medisinen er laget for. Jeg har tatt alle, og har ikke opplevd noen bivirkninger, og det har faktisk ikke noen andre jeg kjenner heller.

Det er heller ingen fullstendig dokumentasjon eller forskning som kan underbygge disse påstandene om svært alvorlige bivirkninger. Det er kun basert på personlige opplevelser, og må da, per definisjon, leses som usikre kilder. Dette fordi det kan være en hvilken som helst annen faktor som har spilt inn, ikke nødvendigvis vaksinen. Myndighetene våre ville ikke gått god for denne gratis massevaksineringen om det var stor fare for dette. Det hadde virket mot sin hensikt da de gjør dette for forbedret folkehelse, ikke for å forverre den.

Men... Det er utfra det jeg har lest ikke noe farlig å avslutte vaksineringen, annet enn at du ikke lengre er på vei mot å bli beskyttet mot HPV, og dermed kan ha større sjanse for livmorhalskreft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...