Gå til innhold

Nettdating og annen dating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er singel, har vært det en god stund. Har veldig lyst på kjæreste; er i en alder nå hvor de fleste er i seriøse forhold og/eller har barn. Jeg har en tenåring fra et tidligere forhold. Greia er at jeg vet helt sikkert at jeg ikke ønsker å forbli singel til evig tid, men jeg hater, virkelig hater, tanken på at da må jeg date igjen! 

 

For noen år siden traff jeg en fyr som jeg ble hodestups forelsket i, og jeg er sikker på at følelsene var gjensidige, men etter noen måneder ville han ikke mer. Jeg aksepterer det og jeg vil jo finne meg en ny, så da tenker jeg at jeg har kommet over han, men problemet er altså denne tanken på dating. Jeg orker ikke flere sånne; forelsket - håp - håp knust etter kort tid-opplegg. Jeg har en profil på en datingside, men der er det så utrolig langt mellom de folka jeg kunne tenke meg å treffe at jeg blir bare deprimert av det. 

 

Hvordan finne en bra fyr for et seriøst forhold uten å nettdate/bruke apper? Hva skal jeg gjøre for å komme over dating-vegringen min? 

Anonymkode: c2cd8...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...