Gå til innhold

Er jeg for kritisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært singel en god stund, men har prøvd Tinder og det har ikke akkurat hjulpet 😅 Noen av mennene har vært bare ute etter en ff, mens de andre har det ikke vært den kjemien med. 

I helga møtte jeg en veldig fin type på byen. Og jeg ble med han hjem, noe jeg sjeeeldent gjør. Når vi våknet, var jeg redd det skulle bli kleint, men det var det ikke i det heletatt. Så vi endte med å tilbringe hele søndagen sammen slik at vi skulle bli ordentlig kjent, vi spiste, så serie og pratet i timesvis. 

Men det er her jeg trenger hjelp, for venninnene mine mener jeg overanalyserer absolutt alt og er så kritisk til alt og alle. Noe jeg innrømmer at jeg er, for jeg har ei datter jeg har 50% omsorg for, så jeg velger med omhu hvem jeg bruker tiden min på. 

Så, de tingene som jeg allerede reagerer på er hvor ivrig han er. 🙈 På søndag så koste vi selvfølgelig mye og sånn, men når han kjørte meg hjem så satt jeg med armene i kryss - og da spurte han om han kunne holde hånda mi. Og denne uka har jeg datteren min, og vi skulle å bade. Han skrev til meg at han var varm etter jobb, og jeg svarte at han fikk ta seg en tur på stranda han og. Da fikk jeg til svar "Jeg vil veldig gjerne på stranda med dere. Hvilken strand er dere på?". Og han visste jeg var med min datter. Nå i kveld har vi snakket litt, og jeg sa at fra fredag har jeg to uker barnefri, da skrev han "Endelig! Da kan vi henge mer enn bare én dag sammen 😍". 

Han har ikke barn selv, men jeg reagerer på om han tror jeg lar han møte datteren min etter å ha møttes en gang tilfeldig på byen. Og så er han så på og liksom! Er dette varseltegn eller er det bare meg som er veldig kritisk? 

Han virker som en veldig fin fyr ellers, god jobb og eget firma, morsom og kjekk. Men etter å ha vært i et voldelig forhold for to år siden, så blir jeg litt skremt av mannfolk som er så ivrige på å bli kjent med meg. Men på den andre siden, om fyren ikke viser noe interesse, så frustrerer det meg og. 

Så, kvinner og menn, virker denne mannen litt for intens? Eller er det kanskje jeg som er det? 😅

Anonymkode: 4679b...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si om han er for intens. Mulig han rett og slett ikke tenker tanken på at ikke det skulle være greitt å treffe deg og datteren din.

Si til han at han kommer til å treffe datteren din -.etterhvert. Skjønner jo det godt at du vil vente med å introdusere barnet ditt for han enda. Men.. bli kjent med han.. og se hvordan det går og forsøk å ikke analysere for mye. Vet det er ikke helt lett.😅

Anonymkode: db197...8cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...