Gå til innhold

Ang Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det en sex app eller dating til noe seriøst? 

Har noen funnet kjæreste der og ikke bare for sex? 

Har matchet med flere, men ingen har skrevet noe. 

En jeg kontakt og har møt. 

Dame her. 

Anonymkode: 820e4...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare funnet seriøse folk der, fant også samboeren min på Tinder 😁 Jeg skulle nå egentlig bare bruke den for hookups, men... 🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant mannen min på tinder for 4,5 år siden:) Vi har og fått 2 barn sammen:)

Anonymkode: 0a02c...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant han som er kjæresten min der

Anonymkode: 0c58c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gifte meg med Tinder-matchen min om ein mnd. 😄 Så finnes nok absolutt seriøse mennesker der. Men trur nok veldig mange bruker det for å få seg eit ligg. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Amantheia skrev:

Skal gifte meg med Tinder-matchen min om ein mnd. 😄 Så finnes nok absolutt seriøse mennesker der. Men trur nok veldig mange bruker det for å få seg eit ligg. :P 

Vet familiene deres at dere møttes der? :)

Anonymkode: 0c58c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet familiene deres at dere møttes der? :)

Anonymkode: 0c58c...885

Ja, det er dei klar over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun sex-app i mitt miljø.

Anonymkode: a8456...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om flere som har funnet kjæresten sin der. Her hvor jeg bor er det vanlig å avklare hva man er ute etter enten før man møtes eller på en tidlig date. 

Anonymkode: 5539f...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner vel fort ut hva de er interessert i eller lurer folk? 

Hvem pleier å kontakte? Pleier dere å kontakte? Hvilke kjønn? 

Anonymkode: 820e4...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir hva man gjør det til! 😜 Egentlig brukte jeg den for ligg, men dæven døtte traff jeg ikke på kjærligheten på første forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hånden på hjertet kan jeg ikke si at jeg noengang har hørt en mann påstå under fortrolighet at han bruker Tinder til noe annet enn å få pult. Når det gjelder Møteplassen, Match osv så er det annerledes, men for menn flest er Tinder en ren puleapp. 

Nå er det riktignok endel menn her i landet som er så ynkelige at de kan være i et forhold med en dame bokstavelig talt i årevis kun for å få seg noe, mens hun hele tiden er under inntrykk av at forholdet er bygget på andre ting. Mannen er fra første stund klar over at han på et eller annet tidspunkt kommer til å avslutte hele greia, selv om det han forteller henne er noe helt annet. Han bruker henne over tid fordi det er en midlertidig løsning som han synes funker for ham. Akkurat den typen forhold virker det som Tinder har vært med på å skape mange av. Men det gjør det fortsatt ikke til noe annet enn en puleapp.

Hadde jeg vært kvinne hadde jeg ærlig talt brukt andre løsninger om det var et seriøst forhold jeg var ute etter. Vær flue på veggen når en kompisgjeng i 30-åra diskuterer Tinder, og det tar neppe så veldig lang tid før det blir tydelig hva bruksområdet er. Tinder er et spill det til høylytt latter vitses om å "runde." Det er ikke noe man bruker for å finne dama i sitt liv. Det virker også som det er en drittsekk-kultur som har fått spesielt sansen for appen, og måten det ofte snakkes om erobringer på kunne nok få de fleste til å steile. 

Selvfølgelig finnes det hederlige unntak her som alle andre steder. Det virker bare ikke som det er så voldsomt mange av dem. Så bruk gjerne Tinder til å lete etter den store kjærligheten også, men vær i det minste litt streetwise og forsiktig. 

Endret av Akhenaton
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Akhenaton skrev:

Med hånden på hjertet kan jeg ikke si at jeg noengang har hørt en mann påstå under fortrolighet at han bruker Tinder til noe annet enn å få pult. Når det gjelder Møteplassen, Match osv så er det annerledes, men for menn flest er Tinder en ren puleapp. 

Nå er det riktignok endel menn her i landet som er så ynkelige at de kan være i et forhold med en dame bokstavelig talt i årevis kun for å få seg noe, mens hun hele tiden er under inntrykk av at forholdet er bygget på noe andre ting. Mannen er fra første stund klar over at han på et eller annet tidspunkt kommer til å avslutte hele greia, selv om det han forteller henne er noe helt annet. Han bruker henne over tid fordi det er en midlertidig løsning som han synes funker for ham. Akkurat den typen forhold virker det som Tinder har vært med på å skape mange av. Men det gjør det fortsatt ikke til noe annet enn en puleapp.

Hadde jeg vært kvinne hadde jeg ærlig talt brukt andre løsninger om det var et seriøst forhold jeg var ute etter. Vær flue på veggen når en kompisgjeng i 30-åra diskuterer Tinder, og det tar neppe så veldig lang tid før det blir tydelig hva bruksområdet er. Tinder er et spill det til høylytt latter vitses om å "runde." Det er ikke et noe man bruker for å finne dama i sitt liv. Det virker som det er en drittsekk-kultur som har fått spesielt sansen for appen. 

Selvfølgelig finnes det hederlige unntak her som alle andre steder. Det virker bare ikke som det er så voldsomt mange av dem. Så bruk gjerne Tinder til å lete etter den store kjærligheten også, men vær i det minste litt streetwise og forsiktig. 

Takker for svar. 

Litt ny på dette og greit å høre litt erfaringer. 

Anonymkode: 820e4...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...