Gå til innhold

Hvordan bli mer seksuell av seg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før gikk jeg å tenkte på sex ofte og ble kåt. Nå har jeg kjæreste og de tankene har dabbet av. Synes det er synd. Han er fantastisk, kjekk og vi har god sex, men det er akkurat som det har dabbet av fordi nå er alt på "ekte", men før kunne jeg fantasere om noen jeg datet ol. og som jeg f.eks enda ikke viste hvordan de var i sengen ol. 

Det er vel det at det ikke er noen overraskelser lengre. Jeg kan få sex når jeg vil. Og det blir liksom mer en rutine. 

Hva kan jeg gjøre for å bli mer seksuell av meg? Kåte meg opp før jeg kommer hjem etter jobb osv? Hva kan vi gjøre i hverdagen som blir litt mer suprise? Så ikke alt blir så rutinepreget? 

Anonymkode: 8b68c...019

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lek litt mer. Snakk om fantasier. Vær litt kinky. Det elsker som regel menn. Du kjenner ham godt nok til å vite om han vil like et uvanlig forslag eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

Småflørt gjennom dagen! For eksempel ved frokostbordet, ta litt forsiktig på han på låret å si at du gleder deg til i kveld o.l.Gi ham noen sexy blikk ta litt ømfinltig men med klart motiv, når han ikke kan få deg (settinger hvor det ikke egner seg å ha sex, butikken o.l.).Men tipset over om å leke litt mer, er absolutt smart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...