Gå til innhold

Reiseforbud


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man har fått reiseforbud fra lege, hva skjer om man reiser uansett? Kan man bli straffa? 

Anonymkode: 58d1f...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men reisefordikringen vil nok ikke gjelde hvis du trenger medisinsk kompetanse på ferie.

Anonymkode: 9256f...f30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men reisefordikringen vil nok ikke gjelde hvis du trenger medisinsk kompetanse på ferie.

Anonymkode: 9256f...f30

Takk for svar 😊 Jeg sliter psykisk og har blitt invitert med på jentetur til syden. Har nettopp startet på en ny medisin som ikke skal kombineres med alkohol, og i og med at jeg har hatt alkoholproblematikk tidligere så stoler ikke legen på at jeg vil klare å holde meg unna når «alle andre» drikker. 

Anonymkode: 58d1f...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode venner hadde jo da så klart ikke drukket når de har bedt med en som tildigere slet med alkohol.

Men du kjenner deg selv best Ts, ta med bøker og legg deg tidlig når enninnene dine er ute å fester. Så kan dubtrødte deg med at festing i syden er noe som utgår etterhvert.

Anonymkode: 9256f...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ringe forsikringsselskapet å sjekke. 

Det er jo ekstremt dyrt å havne på sykehuset i utlandet. Det går an å være uheldig, helt uavhengig av det som er grunnen til reiseforbudet. 

Vi fikk nettopp en regning på ca 80 000 kr for en natt, heldigvis dekker forsikringen det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...