Gå til innhold

Når spør etter penger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Solgte en ting på mandag. Vedkommende fikk kontonummeret mitt. Ingen penger enda. Når kan jeg mase etter dem? Var nok dum som ikke ba om vipps.

Anonymkode: 71976...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Men noen banker bruker 2 virkedager på overføre.

Anonymkode: 71976...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Men noen banker bruker 2 virkedager på overføre.

Anonymkode: 71976...267

De kan jo vippse. Men etterspør pengene, og viss de har overført så får du sikkert bare beskjed om det. Jeg tror du må være litt på her sånn at du får pengene dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du spørre nå. Du kan bare si at jeg har ikke sett at pengene har kommet inn, men kanskje du allerede har gjort det? Fint hvis du gjør det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Men noen banker bruker 2 virkedager på overføre.

Anonymkode: 71976...267

Det er overføring mellom banker 4 ganger i døgnet så jeg synes det virker rart at enkelte banker skal bruke 2 dager på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sendt melding og ingen svar. Dumt å bli lurt for småpenger men. Jeg burde krevd vipps eller sett innbetaling før jeg leverte varen.

Anonymkode: 71976...267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte du via finn? Har du samtale loggen? Skriv at enten betaler de til ditt nr (skaff deg vipps) eller du leverer en anmeldelse på uteblitt betaling til politiet. Trusselen vil ofte være nok til at de betaler.

 

Heretter leverer du aldri ifra deg før du får bekreftet på vipps, kontanter i hånden eller innbetalt på konto i forveien. 

At noen ønsker å gjøre seg kriminelle for småpenger er helt utrolig.

 

Skriv: "Hei, jeg kan ikke se at det er kommet noen innbetaling fra deg i ditt navn eller beløp pålydende xxx kr for varen. Jeg har forståelse om det er blitt glemt eller om du har hatt trøbbel med banken, men etter xx antall dager burde betalingen vært registrert. Jeg har kopi av all kommunikasjon, ditt navn og det som trengst for å levere en anmeldelse på deg dersom dete er et svindelforsøk. Det slipper du dersom du er grei og gjør opp for deg med en eneste gang. Vipps xxxx kr til tlfnr. xxxxxxxx. Takk! Mvh xxx"

Anonymkode: cde5b...594

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...