Gå til innhold

får ikke svart på messenger melding


Anonym-bruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en mann et par ganger. Vi er ikke venner på facebook. I natt hadde jeg fått en messenger melding fra han, som jeg prøvde å svare på, men står at jeg ikke kan svare på denne meldingen. Når jeg prøvde å søke han opp på facebook står det: innhold ikke tilgjengelig.

Hva skjer her? Er jeg blokkert? Syns det da er rart han sender melding likevel.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må endre dine messengerinstillinger slik du kan motta meldinger fra fremmede. 

Anonymkode: f729a...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym-bruker skrev:

Har møtt en mann et par ganger. Vi er ikke venner på facebook. I natt hadde jeg fått en messenger melding fra han, som jeg prøvde å svare på, men står at jeg ikke kan svare på denne meldingen. Når jeg prøvde å søke han opp på facebook står det: innhold ikke tilgjengelig.

Hva skjer her? Er jeg blokkert? Syns det da er rart han sender melding likevel.

Noen som vet?

Høres ut som om du er blokkert, spør du meg.. Spesielt mtp at du ikke får søkt han opp på Facebook. 

Anonymkode: 49bb1...eb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må endre dine messengerinstillinger slik du kan motta meldinger fra fremmede. 

Anonymkode: f729a...ee2

Men jeg får lest meldingen fra han. får bare ikke svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som om du er blokkert, spør du meg.. Spesielt mtp at du ikke får søkt han opp på Facebook. 

Anonymkode: 49bb1...eb1

Det jeg tenker og. Men skjønner da ikke hvorfor han i det hele tatt tar kontakt om han har blokkert meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.7.2018 den 12.37, padawan skrev:

Du er nok blokkert.

Nei. 

Anonymkode: a8d33...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Anonymkode: a8d33...bc3

Jeg er ikke blokkert? Hva kan grunnen være da? Jeg har fått det opp før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym-bruker skrev:

Jeg er ikke blokkert? Hva kan grunnen være da? Jeg har fått det opp før.

 

Han kan ha slettet profilen sin eller blokkert deg. Var det noe spesielt som stod i den mld? Kan hende han angret seg og trodde du gjerne ikke ville få mld hvis han blokkerte deg. Men hvorfor spørr du han bare ikke? Du kan jo si at du fikk mld, men når du forsøker å svare han så virker det som om du er blokkert (eller lignende)

Anonymkode: a8d26...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han kan ha slettet profilen sin eller blokkert deg. Var det noe spesielt som stod i den mld? Kan hende han angret seg og trodde du gjerne ikke ville få mld hvis han blokkerte deg. Men hvorfor spørr du han bare ikke? Du kan jo si at du fikk mld, men når du forsøker å svare han så virker det som om du er blokkert (eller lignende)

Anonymkode: a8d26...7bd

Glemte å si at som du skriver, hvis det har skjedd før så kan det være noe med innstillingene dine også på messenger

Anonymkode: a8d26...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan ha slettet profilen sin eller blokkert deg. Var det noe spesielt som stod i den mld? Kan hende han angret seg og trodde du gjerne ikke ville få mld hvis han blokkerte deg. Men hvorfor spørr du han bare ikke? Du kan jo si at du fikk mld, men når du forsøker å svare han så virker det som om du er blokkert (eller lignende)

Anonymkode: a8d26...7bd

Vi har møttes et par ganger og han har sagt han liker meg og vil møtes igjen. Så plutselig hørte jeg ikke noe mer og tenkte han bare ikke var interessert. Men så ringte han meg noen uker etterpå og lurte på hvordan det gikk. Så gikk det noen uker igjen uten kontakt så fikk jeg en messenger melding. Det stod han hadde mistet nummeret mitt siden han hadde hatt mobilen på reperasjon. Og at han ringer meg en dag. Jeg skjønner rett og slett ingenting av hva han holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner du ikke profilen og heller ikke kan svare på messenger så er du blokkert.

Anonymkode: 3c62b...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du er blokkert siden du ikke får opp siden hans. 

Ut i fra den andre vinglingen hans virker det heller ikke så veldig urimelig å anta: angret vel på meldingen eller noe og sendte den kanskje bare fordi han der og da var ensom og full eller noe..

Hvis jeg var deg ville jeg bare blokkert han tilbake, sånn at han opplever det samme om han hever sin blokkering: på pur faen. 

 

Anonymkode: c4aac...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym-bruker skrev:

Vi har møttes et par ganger og han har sagt han liker meg og vil møtes igjen. Så plutselig hørte jeg ikke noe mer og tenkte han bare ikke var interessert. Men så ringte han meg noen uker etterpå og lurte på hvordan det gikk. Så gikk det noen uker igjen uten kontakt så fikk jeg en messenger melding. Det stod han hadde mistet nummeret mitt siden han hadde hatt mobilen på reperasjon. Og at han ringer meg en dag. Jeg skjønner rett og slett ingenting av hva han holder på med.

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Finner du ikke profilen og heller ikke kan svare på messenger så er du blokkert.

Anonymkode: 3c62b...ba4

Han virker ustabil. Jeg hadde tatt han med en pose salt. Treff andre imens du og ikke ta han her for seriøst.

Anonymkode: a8d26...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Han virker ustabil. Jeg hadde tatt han med en pose salt. Treff andre imens du og ikke ta han her for seriøst.

Anonymkode: a8d26...7bd

Skal gjøre det. Meldinga kom midt på natta så er ikke godt å si hva tanken bak var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Det er enkelt å finne ut om han har blokkert deg. Få en venninne til å søke han opp. Finner hun han er du blokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...