Gå til innhold

Dating og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker på deg som ønsker å bli kjent med en for forhold. Hadde du sex tidlig i datingssprosessen?

Sånn utganspunktet så tenker jeg har en lyst så er det greitt. Men om en ønsker det skal gå i retning forhold, så er det antagelig strategisk smartest å ikke dure på med sex helt fra starten. Eller hva sier folket her inne? Har det noe å si? Har absolutt ingen planer om å ende opp i noe FF opplegg. 

Med x'en hadde vi sex ca.2 timer etter vi treffes, det ble flere år sammen og 2 barn, men mulig det er unntaket. 😉

Anonymkode: 8b7a6...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har ingenting å si. Vil mannen kun ha deg for seg kan han fint spille med i flere mnd til han får sexen for så å stikke. Fordelen ved raskt å ha sex er at du da slipper å "kaste vekk" de månedene der han bare jatter med så du slipper å knytte deg like mye. Ved de som faktisk vil ha forhold med deg så er det kun positivt at du ikke "holder de på gress" i lange tider der de kanskje kan begynne å lure på om du faktisk liker dem eller bare leker med følelsene deres.

Anonymkode: 643f6...e10

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å vente litt, ikke fordi jeg tror det endrer hans interesse for meg, men rett og slett fordi jeg enda ikke vet om det "er noe der", og jeg vil ikke legge til en sexpartner på listen for så å måtte gå videre til neste like etterpå.

Anonymkode: 9d1ec...9f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ingenting å si. Vil mannen kun ha deg for seg kan han fint spille med i flere mnd til han får sexen for så å stikke. Fordelen ved raskt å ha sex er at du da slipper å "kaste vekk" de månedene der han bare jatter med så du slipper å knytte deg like mye. Ved de som faktisk vil ha forhold med deg så er det kun positivt at du ikke "holder de på gress" i lange tider der de kanskje kan begynne å lure på om du faktisk liker dem eller bare leker med følelsene deres.

Anonymkode: 643f6...e10

Ts her.

Jeg og min x ( vi er gode venner ) har snakket om det også. Han sier det samme, det har ikke noe å si for når en har sex. 

Anonymkode: 8b7a6...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker å vente litt, ikke fordi jeg tror det endrer hans interesse for meg, men rett og slett fordi jeg enda ikke vet om det "er noe der", og jeg vil ikke legge til en sexpartner på listen for så å måtte gå videre til neste like etterpå.

Anonymkode: 9d1ec...9f4

Ts igjen..

Ja, er litt sånn jeg tenker også. Og så er det også det at en knytter seg gjerne mer etter sex, noe som forsåvidt er bra. Men får jo inntrykk av at det gjelder mest for damer. Har ikke lyst å ende med å bli knall forelsket for tidlig, mens han går rundt og "fortsatt" er på "vurderingstadie", da ender en fort med ubalanse i relasjonen.

 

Anonymkode: 8b7a6...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i sånne sexregler. Følelser kan forandre seg uansett, og om det viser seg at mannen jeg dater har et sånt gammeldags ‘jenter-er-løse-fordi-de-har-sex’-syn, var det jo like greit at han stakk etter sexen uansett, om det skulle skje. Hvis jeg har lyst på mannen og han har lyst på meg, har jeg sex om det passer seg. Føler ofte at det letter litt på stemninga og gjør neste date mer behagelig. 

Anonymkode: 956cf...d13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror virkelig ikke at når man har sex påvirker hvorvidt det blir et forhold eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg tror virkelig ikke at når man har sex påvirker hvorvidt det blir et forhold eller ikke.

TS igjen, nei, det er nok egentlig rett. Er vel mer hvordan ting er etterpå som avgjør. ;-)

Skal la det skje det som skjer.

Anonymkode: 8b7a6...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driter i sånne sexregler. Følelser kan forandre seg uansett, og om det viser seg at mannen jeg dater har et sånt gammeldags ‘jenter-er-løse-fordi-de-har-sex’-syn, var det jo like greit at han stakk etter sexen uansett, om det skulle skje. Hvis jeg har lyst på mannen og han har lyst på meg, har jeg sex om det passer seg. Føler ofte at det letter litt på stemninga og gjør neste date mer behagelig. 

Anonymkode: 956cf...d13

Dette.

Jeg har sex når det passer seg sånn. Matcher man bra får man jo lyst på hverandre, så hvorfor holde igjen? Hva oppnår man egentlig, hva har man å bevise? Hvis mannen er konservativ og mener jeg er løs fordi jeg ligger med ham er det jo dobbeltmoral ut av en annen verden, og da er han ikke verdt å være i et forhold med uansett. 

Hvor mange han eller jeg har på "lista" vår synes jeg ikke har så mye å si heller, for det forandrer jo ingenting på kroppen med mindre man har kjønnssykdommer ;) så lenge man har sex med en om gangen så spiller det liten rolle for meg. 

Anonymkode: a8e84...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...