Gå til innhold

Gå inn skinnsko


Grønn te

Anbefalte innlegg

Tips? Får gnagsår bare jeg går 10 min i et av mine nye par skinnsko. De ene er "dress-sko" og de andre er "joggesko" i skinn. Compeed er fryktelig dyrt så vil helst bare bruke det i en kort periode. 

Er det en ting å ta litt vann på de før du tar de på? Hvordan i så fall?

La inn hæl-polsting jeg kjøpte på skobutikk i joggeskoene men ble heller verre av det.

Har prøvd gangsår-sokker også, de funker for så vidt men sklir vekk veldig fort, og vil helst bare gå med vanlige sokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et gammelt triks (som jeg aldri har prøvd) er å gå inn skoene med fuktige, tynne sokker.

Anonymkode: 8954b...542

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Et gammelt triks (som jeg aldri har prøvd) er å gå inn skoene med fuktige, tynne sokker.

Anonymkode: 8954b...542

Takk, skal testes ut! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk nylonstrømper event under vanlige strømper til skoene er inngått

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smør vaselin på huden der de gnager, eventuelt teipe med sportstape, eller bruke to par nylonstrømper sånn at de gnager på hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Agathe said:

Smør vaselin på huden der de gnager, eventuelt teipe med sportstape, eller bruke to par nylonstrømper sånn at de gnager på hverandre.

Sportstape høres fornuftig ut, det fungerer jo ellers til det meste så det skal jeg prøve :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skinnsko tar tid å gå inn. Jeg brukte en hel vintersesong for å gå inn et par Dr.Martens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne nylonsokker eller strømpebukse er bankers mot gnagsår. Oldest trick in the book. Bruk det til skoene er inngåtte. Selges i alle matvarebutikker. 

Anonymkode: a3b7a...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...