Gå til innhold

Smartklokke? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg har planer om å kjøpe en smartklokke til kjæresten min, i gave. Jeg vet han har lyst på en som måler puls og slikt, men også helst en man kan lese meldinger, motta telefonsamtaler, snap, messenger osv på :)

Jeg kikket litt på Activity Fitbit Charge 2 , men kan ikke den motta snap/messenger? 😕

Et annet alternativ jeg har kikket på, er Activity Fitbit Blaze. Kan den motta snap og messenger og sånn? 

Hvis ingen av disse kan, er det noen som har noen tips til klokke jeg kan kjøpe? Den kan helst ikke være alt for dyr, helst under 2000, om det er mulig :)

Anonymkode: 79c7a...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man legge inn musikk på smartklokka?

Anonymkode: 95404...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan man legge inn musikk på smartklokka?

Anonymkode: 95404...611

Ikke hva jeg vet. Men flere smartklokker kan styre musikken fra telefonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken

Hvilken telefon har han? 

Om han har Samsung så er samsung Gear frontier en super klokke der du har det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Fitbit Versa kan man motta meldinger/notifikasjoner fra alle apper man vil. Man kan også legge inn musikk og koblet til headset med blåtann. Den koster rett under 2000, eller litt over 2000 om man vil ha med vevd reim. Jeg har den med vevd reim og synes det er verdt 300 kr ekstra fordi plastreimene blir så klamme.

Anonymkode: aa989...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HanenIFlokken skrev:

Hvilken telefon har han? 

Om han har Samsung så er samsung Gear frontier en super klokke der du har det meste :)

Han har en Samsung galaxy s7 tror jeg? :) tusen takk for tips :) samsung gear frontier, nydelig klokke, men kanskje litt stiv pris? 😕

Jeg har begynt å falle mer og mer for Samsung gear fit2 pro, er denne noe særlig? :) ikke var den alt for dyr, og så vidt jeg kan se, kan man spille både Spotify, ha messenger, og snap på den? :)

 

Anonymkode: 79c7a...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Fitbit Versa kan man motta meldinger/notifikasjoner fra alle apper man vil. Man kan også legge inn musikk og koblet til headset med blåtann. Den koster rett under 2000, eller litt over 2000 om man vil ha med vevd reim. Jeg har den med vevd reim og synes det er verdt 300 kr ekstra fordi plastreimene blir så klamme.

Anonymkode: aa989...369

Takk for tips! 😄 Men så vidt jeg klarte å lese, så måtte man ha enten meldinger, eller messenger feks? 😕 stemmer dette? Og spotyfi, er det mulig å legge inn det? :)

Anonymkode: 79c7a...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! 😄 Men så vidt jeg klarte å lese, så måtte man ha enten meldinger, eller messenger feks? 😕 stemmer dette? Og spotyfi, er det mulig å legge inn det? :)

Anonymkode: 79c7a...897

Man kan bruke hvilken meldingsapp man vil. Jeg får notifikasjoner om whatsapp, men ikke facebook messenger. Tror ikke det er mulig med Spotify, nei.

Anonymkode: aa989...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan bruke hvilken meldingsapp man vil. Jeg får notifikasjoner om whatsapp, men ikke facebook messenger. Tror ikke det er mulig med Spotify, nei.

Anonymkode: aa989...369

Men da må man velge en av de, da? Enten meldinger fra telefonen egne meldingsapp, eller messenger? Takker for svar forresten :)

Anonymkode: 79c7a...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man får fra alle. Kan velge nøyaktig hvilke apper man vil ha fra. 

Anonymkode: aa989...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...