Gå til innhold

Hvordan lære av mine feil?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i syv år nå. Har truffet flere menn på disse syv årene, og ca 5 av dem har jeg gått ut med rundt 2 mnd hver. Og så har de avsluttet det før det blir seriøst. 

Så noe går feil hver gang her, men jeg vet ikke hva. Jeg begynner å tro at det ikke er tilfeldigheter, men det er noe som skjer etter ca 2 mnd som gjør at han alltid finner ut at jeg ikke er den rette for ham. 

Hvordan kan jeg lære av mine feil? Og hvordan kan jeg gjøre det riktig neste gang? 

Anonymkode: 4380b...4c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenk over om du har presset på/hintet litt mer om forhold rundt 2mnd...? Er ji fort rundt +/- 1.5-2mnd man gjerne tar opp det etter min erfaring..

Ellers så lite å kunne si med så begrenset info.. 

Anonymkode: 9814f...35a

AnonymBruker
Skrevet

Det er antagelig ikke noe å lære, annet enn: menn trekker seg når det blir seriøst. 

Anonymkode: 9de03...f23

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har jo tatt opp dette, men etter mindre kontakt osv fra hans side. Da har de alle sagt at de ikke føler rett/ikke er den jeg ser etter. 

Men forstår ikke hvorfor de plutselig finner ut at de ikke liker meg mer, sånn plutselig. 

Anonymkode: 4380b...4c8

AnonymBruker
Skrevet

Lar du de bli kjent med deg før dere inviterer på hjemmedate og sengehygge? Tror det er viktig å bruke mye tid på den innledende prosessen, min erfaring er litt easy come, easy go. Legger man litt flid i de innledende runder, gjør ting sammen, henger med venner, drar på middag, kino, utstillinger, hva det måtte være, før man ender opp hjemme i sofaen, så er det mer å bygge på, ut over det å møtes hjemmehos hverandre og havne i en slags netflixnchill greie.

Anonymkode: dc847...cba

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Jeg tror vel ikke du får så veldig mye matnyttige svare uten å fortelle litt mer enn det du har beskrevet så langt. Kanskje det er noe med måten du møter disse mennene på? Jeg har vel observert at dersom man bruker samme metode hver gang (f.eks. kun nettflørting) støter man stadig på en eller annen versjon av samme type person.

Endret av Overrasket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...