Gå til innhold

Trenger råd - dating


Lisamarie

Anbefalte innlegg

Jeg var ute på byen i helgen på lørdagen og møtte en veldig hyggelig og kjekk mann. Det endte med at jeg ble med ham hjem fra byen. Det var veldig hyggelig og jeg var der en stund utpå morgenen dagen etter. Vi snakket mye og kjemien var god. Han sa at han gjerne kunne tenke seg å møte meg igjen å gjøre noe aktivt som feks å gå tur eller svømme. 

På kvelden på søndagen sendte jeg en melding hvor jeg sa at det hadde vært hyggelig. Jeg fikk positivt svar at han også hadde hatt det hyggelig, men ikke noe mer enn det.

Mitt spørsmål nå er om det blir dumt om jeg spør om å møtes igjen eller om jeg bare burde gå videre? 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå videre? Det kan du, men husk at du da aldri engang prøvde.

 

For faen, få ut fingen og spør han. Koste deg sinnsykt lite. 🙂

Anonymkode: 37b40...052

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gå videre? Det kan du, men husk at du da aldri engang prøvde.

 

For faen, få ut fingen og spør han. Koste deg sinnsykt lite. 🙂

Anonymkode: 37b40...052

Ja, enig i det, men jeg har allerede sendt en melding. Han har jo nummeret mitt? Om han hadde ønsket å møtes igjen hadde han kanskje sendt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke vite om han er sjenert. Hadde det vært meg for fire fem år siden, hadde ikke jeg turt å spørre deg ut. Selv om han ikke virker slik, er det godt mulig han er sjenert.

Derfor: spør han. Det verste som kan skje er at du får nei. Det svir bittelitt, så går det over.

Og et tips: ikke bli med hjem med gutter som du interesserer deg for. Klin med dem på gaten før du drar hjem og gi dem nr ditt.

Anonymkode: 37b40...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke skrevet flere meldinger: han har nummeret ditt og klarer nok gi lyd fra seg om den natta betydde noe mer for han enn sex. Men slutshamer som regel kvinner som blir med dem hjem fra byen og plasserer dem ofte rett i boksen: ikke kjærestemateriale. Ingen vits å utsette seg for å sende meldinger der du blir fadet ut, eller ikke får svar liksom. Menn som er interessert: tar kontakt. 

Anonymkode: e0de4...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet at du hadde One Night Stand?

Det ligger litt i ordet: du var bare et av hans ONS. Et nummer i boka. Hverken mer/mindre.

Anonymkode: 7342e...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lisamarie skrev:

Ja, enig i det, men jeg har allerede sendt en melding. Han har jo nummeret mitt? Om han hadde ønsket å møtes igjen hadde han kanskje sendt noe?

Ut fra det første du skrev virket det som om du sendte mld til han om at du hadde hatt det hyggelig, og fikk et svar om at han også hadde hatt det hyggelig? Og nå sitter du og venter på at han skal spørre deg? I mitt hode - om jeg forstod ditt første innlegg riktig - burde du jo da fortsatt dialogen og spurt han om å treffes? Eller ta opp dialogen nå..? Kan jo hende han tenker det samme om deg; at du sikkert ikke ville mer fordi du ikke svarte mer.

Om jeg misforstod, og du sendte mld og hsn ghoster derimot...tja.. hvis du har lyst til å treffe han igjen kan du alltids sende en enkel "lyst til å ta den gåturen vi snakketom i morra?" e.l...

Anonymkode: fa608...6c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...