AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #1 Skrevet 17. juli 2018 Vet ikke hvor jeg skal begynne.. Men klarer snart ikke mer.. Er en gift kvinne med familie, vel meg og mannens samliv har skrantet en stund men vi lever som «normalt».. Jeg vet uansett ikke om det har så mye å si. Vel jeg har klart å falle for en annen mann.. Og grunnen ?! Det er helt idiotisk, klarer ikke å forstå hvordan🤔 hadde litt kontakt med denne personen i form av Mail for en stund siden på «profesjonell» basis, men han var liksom så «tilgjengelig».. svarte omtrendt med en gang jeg skrev osv.. Våre blikk har møttes noen ganger og da har vi stirret hverandre rett inn i øynene. Skjønner bare ikke at jeg har klart å bli betatt og forelsket av dette.,? Ingenting fysisk har skjedd. Prøver å forstå det men klarer ikke. Kan noen hjelpe meg? Og evt tips til hvordan jeg skal klare å få denne duden ut av hodet mitt, det ødelegger så mye for mitt nåværende ekteskap😩 Anonymkode: 1d0d5...b08
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #2 Skrevet 17. juli 2018 Må du «få det ut» da? Å være forelska (som ungdommen sier) er rett og slett å være kåt. Kåt på en mulighet, et blikk, en sjanse eller en lukt. Det du ikke er, selvsagt, er betatt av personen bak lukta, blikkene og sjansen. Han kjenner du jo ikke. Vedkommende du er kåt på finnes ikke. Finnes aldri. Men sjansen finnes. Muligheten for «noe bedre». Problemet er bare at vi så altfor sent i livet oppdager hvor muligheten for noe bedre sitter. Nemlig inni oss selv. Så egentlig, Ts, er du forelska i din egen indre mulighet for selvrealisering. Og den kan du leve ut både med mannen du skranter sammen med nå eller alene. For den muligheten er din. Ta den. Ikke ta strøballen og tro den er viktig. Anonymkode: 5b789...c78 9
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #3 Skrevet 17. juli 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må du «få det ut» da? Å være forelska (som ungdommen sier) er rett og slett å være kåt. Kåt på en mulighet, et blikk, en sjanse eller en lukt. Det du ikke er, selvsagt, er betatt av personen bak lukta, blikkene og sjansen. Han kjenner du jo ikke. Vedkommende du er kåt på finnes ikke. Finnes aldri. Men sjansen finnes. Muligheten for «noe bedre». Problemet er bare at vi så altfor sent i livet oppdager hvor muligheten for noe bedre sitter. Nemlig inni oss selv. Så egentlig, Ts, er du forelska i din egen indre mulighet for selvrealisering. Og den kan du leve ut både med mannen du skranter sammen med nå eller alene. For den muligheten er din. Ta den. Ikke ta strøballen og tro den er viktig. Anonymkode: 5b789...c78 Hvordan vet du om vedkommende hun er kåt på ikke finnes? Sier seg selv hvis man blir kontaktet på nett av noen man ALDRI har møtt eller vet hvem er, men snakk om å gjøre ting innviklet! Slik svares det jo hele tiden inne her, "det er ikke han du liker egentlig, men den du tror han er" ØØØØH, man kan faktisk ha rett om personer også. Hva om noen liker deg da, og du liker de? Avviser du dem da likevel fordi du mener at de bare er betatt av hvem de TROR du er og ikke hvem du egentlig er? Korttenkte kg-folk som vanlig. Anonymkode: cd516...747
Marina234 Skrevet 17. juli 2018 #4 Skrevet 17. juli 2018 (endret) Man kan bli betatt uten at man egentlig er forelsket. Ofte så kan man tro man er forelsket uten at man faktisk er det. Man kan bli lurt av andre følelser og tanker til å tro at man er forelsket. Endret 17. juli 2018 av Marina234
Torfa Skrevet 17. juli 2018 #5 Skrevet 17. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Må du «få det ut» da? Å være forelska (som ungdommen sier) er rett og slett å være kåt. Kåt på en mulighet, et blikk, en sjanse eller en lukt. Det du ikke er, selvsagt, er betatt av personen bak lukta, blikkene og sjansen. Han kjenner du jo ikke. Vedkommende du er kåt på finnes ikke. Finnes aldri. Men sjansen finnes. Muligheten for «noe bedre». Problemet er bare at vi så altfor sent i livet oppdager hvor muligheten for noe bedre sitter. Nemlig inni oss selv. Så egentlig, Ts, er du forelska i din egen indre mulighet for selvrealisering. Og den kan du leve ut både med mannen du skranter sammen med nå eller alene. For den muligheten er din. Ta den. Ikke ta strøballen og tro den er viktig. Anonymkode: 5b789...c78 Dette er, med hånden på hjertet, noe av det beste jeg har lest her inne noensinne. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #6 Skrevet 17. juli 2018 29 minutter siden, Marina234 skrev: Man kan bli betatt uten at man egentlig er forelsket. Ofte så kan man tro man er forelsket uten at man faktisk er det. Man kan bli lurt av andre følelser og tanker til å tro at man er forelsket. Uff. Kan man ikke bare gjøre det enkelt og ta en følelse for en følelse? Da kan jeg si til en trist person: "man kan føle seg trist uten at man egentlig er trist. Ofte så kan man tro man er trist uten at man faktisk er det. Man kan bli lurt av andre følelser og tanker til å tro at man er trist"... Anonymkode: cd516...747 1
Marina234 Skrevet 18. juli 2018 #7 Skrevet 18. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff. Kan man ikke bare gjøre det enkelt og ta en følelse for en følelse? Da kan jeg si til en trist person: "man kan føle seg trist uten at man egentlig er trist. Ofte så kan man tro man er trist uten at man faktisk er det. Man kan bli lurt av andre følelser og tanker til å tro at man er trist"... Anonymkode: cd516...747 Helt i orden. Man må få ta en følelse for det den føles for å være.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #8 Skrevet 18. juli 2018 8 timer siden, Marina234 skrev: Man kan bli betatt uten at man egentlig er forelsket. Ofte så kan man tro man er forelsket uten at man faktisk er det. Man kan bli lurt av andre følelser og tanker til å tro at man er forelsket. Denne kan jeg skrive under på. Anonymkode: 077b1...a24
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #9 Skrevet 25. juli 2018 På 17.7.2018 den 21.25, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvor jeg skal begynne.. Men klarer snart ikke mer.. Er en gift kvinne med familie, vel meg og mannens samliv har skrantet en stund men vi lever som «normalt».. Jeg vet uansett ikke om det har så mye å si. Vel jeg har klart å falle for en annen mann.. Og grunnen ?! Det er helt idiotisk, klarer ikke å forstå hvordan🤔 hadde litt kontakt med denne personen i form av Mail for en stund siden på «profesjonell» basis, men han var liksom så «tilgjengelig».. svarte omtrendt med en gang jeg skrev osv.. Våre blikk har møttes noen ganger og da har vi stirret hverandre rett inn i øynene. Skjønner bare ikke at jeg har klart å bli betatt og forelsket av dette.,? Ingenting fysisk har skjedd. Prøver å forstå det men klarer ikke. Kan noen hjelpe meg? Og evt tips til hvordan jeg skal klare å få denne duden ut av hodet mitt, det ødelegger så mye for mitt nåværende ekteskap😩 Anonymkode: 1d0d5...b08 Jeg forstår ikke helt, kan du utdype? Har du fortsatt kontakt med han enda? utfra det du skrev så virka det sånn at det var for en stund sida du hadde kontakt og ikke nå lenger. Hvis du ikke ser han lenger eller ikke har kontakt med han så er det vel enkelt og bare glemme? Anonymkode: 538cf...c30
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #10 Skrevet 25. juli 2018 På 18.7.2018 den 8.42, AnonymBruker skrev: Denne kan jeg skrive under på. Anonymkode: 077b1...a24 Ok. Ikke den du siterer, men neste gang du er lei deg, hadde du da satt pris på;"du er nok ikke lei deg. Du er bare lurt av følelsene dine til å tro det". Hvordan kan man bli lurt av følelser?! En følelse er nettopp det, en følelse. Dette er bare en dum bortforklaring av fakta. Anonymkode: cd516...747 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #11 Skrevet 25. juli 2018 Minner meg om en gammel dritt kjerring som var lærer til min kjæreste i en periode, drev hele tida med å sende mld utenom arbeidstider fikk hun ikke svar rett etter så ringte hun, mange ganger midt på natta.. selvom at hun skulle bruke mail i utgangspunktet i kontakt med studenter, men hun brukte sin privat tlf og ikke jobb tlf. Det verste av alt at hun var gift med barn. Skikkelig ekkel dritt kjerring. Æsj Anonymkode: 538cf...c30
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #12 Skrevet 25. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minner meg om en gammel dritt kjerring som var lærer til min kjæreste i en periode, drev hele tida med å sende mld utenom arbeidstider fikk hun ikke svar rett etter så ringte hun, mange ganger midt på natta.. selvom at hun skulle bruke mail i utgangspunktet i kontakt med studenter, men hun brukte sin privat tlf og ikke jobb tlf. Det verste av alt at hun var gift med barn. Skikkelig ekkel dritt kjerring. Æsj Anonymkode: 538cf...c30 For et usedvanlig talentløst svar og veldig typisk KG! Dette har da ingen relevans til ts?! Ts, jeg kjenner meg igjen til deg. Nettopp vært gjennom det samme selv. Jeg og mannen har slitt Oz gjennom en tid nå og vi har små barn som gjør livet litt krevende. Jeg og falt for en annen. Her gikk det så langt at jeg fikk vite det var gjensidig. Men vi var begge gift og før det skjedde noe som helst farlig så avsluttet vi det. Jeg har og valgt å fortelle mannen min. Jeg er glad jeg gjorde det. Fortsatt tenker jeg av og til på han jeg falt for men jeg har valgt å ikke oppsøke han og holder meg unna, så begynner det så smått å gå over. Og mannen og jeg har det bedre nå fordi vi fikk snakket ut om allt. Ønsker deg lykke til. Anonymkode: 86e9d...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #13 Skrevet 25. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: For et usedvanlig talentløst svar og veldig typisk KG! Dette har da ingen relevans til ts?! Ts, jeg kjenner meg igjen til deg. Nettopp vært gjennom det samme selv. Jeg og mannen har slitt Oz gjennom en tid nå og vi har små barn som gjør livet litt krevende. Jeg og falt for en annen. Her gikk det så langt at jeg fikk vite det var gjensidig. Men vi var begge gift og før det skjedde noe som helst farlig så avsluttet vi det. Jeg har og valgt å fortelle mannen min. Jeg er glad jeg gjorde det. Fortsatt tenker jeg av og til på han jeg falt for men jeg har valgt å ikke oppsøke han og holder meg unna, så begynner det så smått å gå over. Og mannen og jeg har det bedre nå fordi vi fikk snakket ut om allt. Ønsker deg lykke til. Anonymkode: 86e9d...ea6 Hvorfor plager det deg skikkelig, er det fordi du og er en gammel kjerring om er ute etter en yngre opptatt mann mens du er gift eller? Anonymkode: 538cf...c30
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #14 Skrevet 25. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor plager det deg skikkelig, er det fordi du og er en gammel kjerring om er ute etter en yngre opptatt mann mens du er gift eller? Anonymkode: 538cf...c30 Oveehode ikke. Syns bare historien du trekker inn ikke henger på greip ifht ts sin historie her. Det er da ingen likheter...! Anonymkode: 86e9d...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #15 Skrevet 25. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oveehode ikke. Syns bare historien du trekker inn ikke henger på greip ifht ts sin historie her. Det er da ingen likheter...! Anonymkode: 86e9d...ea6 Jeg bare kom på det for det føltes litt lik det som har skjedd med meg.. ganske likt, men ikke helt kanskje. Anonymkode: 538cf...c30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå