Jump to content
AnonymBruker

Date i mindre by vs storby

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg bor for tiden i Oslo, men skal flytte til Kongsberg for å studere til høsten. Jeg lurte litt på om folk har noen erfaringer med å date når man bor i en mindre by. Det jeg tenker mest på er ting å gjøre, da jeg har hatt dates i Oslo har vi vandret rundt i byen, gått på en tilfeldig cafe eller pub. Kanskje vi har spilt bowling, minigolf eller noe sånt. Jeg føler det er mye variasjon i hva man kan gjøre og bestemmer man seg for å vandre rundt så er det alltid en retning man ikke har gått liksom.

- Jente, 23

Anonymkode: f27d2...e14

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bump!

Anonymkode: 6632e...7cb

candykiss

De har da kino, pub, cafe, restaurant osv i kongsberg også. Forstår virkelig ikke problem stillingen din her.

AnonymBruker
On 12/8/2018 at 10:03 PM, candykiss said:

De har da kino, pub, cafe, restaurant osv i kongsberg også. Forstår virkelig ikke problem stillingen din her.

"Problem stilling en" er ikke at hun vet ikke at slik eksistere i Kongsberg....men heller at lurer om hva er "normal" til å gjøre på en date i slike steder, sånn at hun passer inn.

Anonymkode: ba372...89b

AnonymBruker
On 7/17/2018 at 8:50 PM, AnonymBruker said:

Jeg bor for tiden i Oslo, men skal flytte til Kongsberg for å studere til høsten. Jeg lurte litt på om folk har noen erfaringer med å date når man bor i en mindre by. Det jeg tenker mest på er ting å gjøre, da jeg har hatt dates i Oslo har vi vandret rundt i byen, gått på en tilfeldig cafe eller pub. Kanskje vi har spilt bowling, minigolf eller noe sånt. Jeg føler det er mye variasjon i hva man kan gjøre og bestemmer man seg for å vandre rundt så er det alltid en retning man ikke har gått liksom.

- Jente, 23

Anonymkode: f27d2...e14

Man vandrer rundt på date på Kongsberg også, stikker innom en kafé eller spiller bowling. Eller så rusler man litt utenfor sentrum/i skogen med kaffe på termos :)

Anonymkode: 5cc9c...588