Gå til innhold

Prøvetime på S.A.T.S og 3T

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å få gratis prøveimer på sats og 3t? Har lyst til å prøve for å se om jeg liker meg... Om man kan få det, hva kan man få prøvetime i? Gjelder det bare styrkerommet for eksempel? Eller spinning, step og aerobic også?

Håper dere som vet kan svare da! Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

På SATS er det slik at du betaler for prøvetime (ca 130?), men får det refundert hvis du bestemmer deg for å bli medlem innen en viss tid, tror det er 14 dager.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg annet enn at det må gå an å få prøvetime på 3T, men ta kontakt med det aktuelle senteret og spør du! Du finner kontaktmåter på www.3t.no

Skrevet
På SATS er det slik at du betaler for prøvetime (ca 130?)' date=' men får det refundert hvis du bestemmer deg for å bli medlem innen en viss tid, tror det er 14 dager.[/quote']

Såpass?? DET var en dårlig måte å gjøre det på... Der jeg gikk før (privat) får man prøvetime gratis uten noen form for press om at du SKAL begynne. Altså, de prøver sitt beste for å få deg som medlem,men...

Gjest Gjesta
Skrevet

Såpass?? DET var en dårlig måte å gjøre det på... Der jeg gikk før (privat) får man prøvetime gratis uten noen form for press om at du SKAL begynne. Altså, de prøver sitt beste for å få deg som medlem,men...

jepp, de driver blodsugeri :-x Jeg gikk tidligere på et koselig privat senter, men de måtte kutte i driften etter at sats etablerte seg med to digre sentre. Alle instruktørene flyktet til sats.

Skrevet
Såpass?? DET var en dårlig måte å gjøre det på... Der jeg gikk før (privat) får man prøvetime gratis uten noen form for press om at du SKAL begynne. Altså' date=' de prøver sitt beste for å få deg som medlem,men...[/quote']

Det tenkte jeg også. Fy søren så frekt! :-x For et trekkplaster å ta betalt for prøvetimen. :o

Jeg er jammen meg glad for at jeg skal begynne på et mindre privat senter, som går bra og har fått masse skryt. Jeg har hatt min GRATIS prøvetime og gleder meg faktisk som en unge til å få begynne. Må bare vente på litt penger først. ;) Det eneste jeg kunne tenke meg som bare SATS har er klatrevegg, men jeg kan da klare meg uten det. ;)

Lykke til med valg av senter.

Skrevet

Hei!

Veldig synd at du har fått et slikt svar.

SATS gir også prøvetimer. Du kan velge fritt hva slags trening du ønsker å prøve deg på.

Det er lurt å ringe å avtale prøvetime dagen før, slik at de kan være behjelpelige med treningsvalg.

I allefall der jeg valgte å begynne :-)

Tror kanskje du ville fått et bedre svar om du hadde henvendt deg direkte til SATS senteret du vurderer å begynne på, enn å høre her inne :wink:

Lykke til, uansett hva slags trening du ender opp med !!

Gjest Gjesta
Skrevet

Vel, HER koster prøvetimer penger, i hvertfall.

Gjest Anonymous
Skrevet

SATS-sentrene jeg trener på har også gratis prøvetime...

Skrevet

Ok... Hm...

Noen som vet hvordan det er på SATS i TRONDHEIM da? Eller...?

Har sjekket opp i forhold til T# iallfall, skrev mail, og der var det ingen problem. :)

Gjest Chica
Skrevet

Det kommer stadig reklame i posten fra SATS med 3 gratis klipp, så det virker ikke som de er så veldig gnien mtp prøvetimer.

Skal du studere i Trondheim anbefaler jeg at du sjekker ut senteret til NTNUI også!

Gjest Gjesta
Skrevet
Det kommer stadig reklame i posten fra SATS med 3 gratis klipp, så det virker ikke som de er så veldig gnien mtp prøvetimer.

Sånn som med innmeldingsavgiften/administrasjonsgebyret? Jeg har hittil knapt hørt om noen som faktisk har måttet betale dette gebyret.

Gjest Chica
Skrevet

Er jo en eller annen kampanje hele tiden, så innmeldingsgebyr tror jeg ikke det er mange som betaler nei.

Gjest Anonymous
Skrevet

I Trondheim må du ikke betale for prøvetimene på SATS.

Skrevet
Er jo en eller annen kampanje hele tiden' date=' så innmeldingsgebyr tror jeg ikke det er mange som betaler nei.[/quote']

SATS har sluttet helt med innmeldingsgebyret på opptil tusenlappen.

Administrasjonsgebyret betales av de fleste.

Gjest Chica
Skrevet

Hva er forsjellen på innmeldingsgebyr og administrasjonsgebyr?

Skrevet

Tidligere betalte man innmelding kun for å stå som medlem pluss et administrasjonsgebyr, det det koster i administrasjon: å starte opp et medlemskap via bank, følge opp betalinger osv.

Nå er innmeldingen fjernet med kun det lille administrasjonsgebyret som ligger igjen.

Skrevet

Har man gratis prøvetime i svømmehallen? Gratis prøvetime hos bilmekaniker? Gratis prøvesmaking av brødet, gratis prøvetime i barnehagen? Ikke det?.... Se det ja....

Gjest Anonymous
Skrevet
Har man gratis prøvetime i svømmehallen? Gratis prøvetime hos bilmekaniker? Gratis prøvesmaking av brødet, gratis prøvetime i barnehagen? Ikke det?.... Se det ja....

Man er hjertelig velkommen til å besøke barnehagen før man søker! Hos bilmekanikeren binder man seg ikke til å være medlem 1 år med faste autogiro trekk. Hadde aldri gidda binde meg til et treningsenter hvis jeg ikke fikk gratis prøvetime først.

Skrevet

Man er hjertelig velkommen til å besøke barnehagen før man søker! Hos bilmekanikeren binder man seg ikke til å være medlem 1 år med faste autogiro trekk. Hadde aldri gidda binde meg til et treningsenter hvis jeg ikke fikk gratis prøvetime først.

Man får ikke gå fra barnet nei. Og man binder seg ikke på en prøvetime.

Det eneste stedet man får noe slikt gratis er en slik time. Er det rett? Du kan jo få gratis omvisning på senteret........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...