Gå til innhold

Ok å forlate barna alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere økonomi til å oppgradere rommet? Siden dere er på ferie, så er jeg enig i at det høres kjipt ut å sitte på et helt mørkt rom klokken åtte liksom. Jeg hadde nok prøvd å få byttet til et rom med veranda, eller et større rom med "stue"/sittegruppe adskilt fra soveområdet. Har god erfaring med begge deler selv. Barnet sover, og vi voksne kan nyte kvelden selv om vi er litt "låst" til rommet.

Anonymkode: 977b1...328

Vi er her kun i natt. Kom kl 19 og skal reise videre kl 7. Vi pleier vanligvis å ha større rom men gadd ikke ta oss råd til det denne gangen. Men nå har vi lært 😂

Anonymkode: e1ac8...5bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg passet min bror mange kvelder etter hans leggetid når jeg var 7 og han litt over 1. For oss hadde det ikke vært noe problem. Jeg visste hvordan en mobil funket. 

Anonymkode: 2d933...4e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Er på ferie med barna (1 og 7 år). Vi sover på hotell. Er det ok å la de sove alene på rommet mens vi går ned i baren for å drikke brus og prate? Litt kjipt for oss voksne å legge oss på et mørkt rom kl. 20.. Har babycall med kamera.

PS: de må legge seg da, vi skal opp veldig tidlig i morgen.

Anonymkode: e1ac8...5bf

Drikk litt brus. Hvis dere har babycall får dere med dere alt. Hjelp, så mye hysteri.

Anonymkode: ca7af...91d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn forlater ikke barn under 10 år mener nå jeg, på kveldstid eller natt. Det er omsorgssvikt. Disse er jo bare 1 og 7 år. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drikk litt brus. Hvis dere har babycall får dere med dere alt. Hjelp, så mye hysteri.

Anonymkode: ca7af...91d

Hysteri sier du? Sjekk linken over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at det er et spørsmål engang! Selvfølgelig går man ikke fra ungene sånn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da virkelig ikke være noe galt i å gjøre det, såfremt dere ikke er på et lugubert hotellrom i Pattaya med åpne vinduer ut mot det lokale narkokartellet og hotellbaren er flere hundre meter unna rommet så dere bruker mange minutter tilbake. 

Ærlig talt, hva skjer med verden? Og til deg over her, omsorgssvikt? Vet du hva omsorgssvikt egentlig innebærer? Jeg får helt mark av sånn hysteri. 

TS, hvis babycallen virker og dere er sikre på at rekkevidden når ned til baren, og at det ikke tar 10 minutter for dere å komme tilbake til rommet, synes jeg dere skal gå ned og kose dere. 

Anonymkode: 23abf...ea1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BearMama skrev:

Foreldre som dreper unge sin med sovemedisin?

Har du noen beviser på det? Står at en fyr skrev om det i en bok,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være greit hvis dere har med baby call med kamera og kan komme dere til rommet på noen få minutter. Så lenge dere vet hva som foregår der til enhver tid ser jeg ikke problemet.

Anonymkode: c9c64...b71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BearMama
Akkurat nå, Fluffe skrev:

Har du noen beviser på det? Står at en fyr skrev om det i en bok,

Har du bevis på at ungen ble kidnappet? Det er for mye i den saken som skurrer. Som at de fant barnets blod i bagasjerommet på bilen f.eks. Det er fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De er på et hotellrom i Norge, din dott! Lukkede og låste dører og vinduer! Gode Gud. 

Anonymkode: 23abf...ea1

Din dott, ting skjer i Norge også da. Er ikke slik at psykopater bare er i utlandet,

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BearMama skrev:

Har du bevis på at ungen ble kidnappet? Det er for mye i den saken som skurrer. Som at de fant barnets blod i bagasjerommet på bilen f.eks. Det er fakta.

Du får komme med bevisene dine til dommeren, siden du tydeligvis vet så mye. Ungen har vært savnet i mange år, så de blir nok kjempe glade for din oppklaring.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BearMama
5 minutter siden, Fluffe skrev:

Du får komme med bevisene dine til dommeren, siden du tydeligvis vet så mye. Ungen har vært savnet i mange år, så de blir nok kjempe glade for din oppklaring.

Ingen vet noe. Det var ikke nok bevis mot foreldrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Fluffe skrev:

Din dott, ting skjer i Norge også da. Er ikke slik at psykopater bare er i utlandet,

Har aldri hørt om at en psykopat har knust seg gjennom vinduer eller dører på hotellrom i Norge. Det er vel større sjanse for at dette skjer hjemme hos folk? Men der er det plutselig greit at ungen har eget rom, ja kanskje til og med åpent vindu!!!!!

Anonymkode: 5fb99...66f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, BearMama skrev:

Ingen vet noe. Det var ikke nok bevis mot foreldrene. 

Vi vet bare at de fortsatt gnåler om det så mange år etter, i internasjonale medier. Og det rimer ikke med noen som drepte ungen sin og bare vil unngå å bli tatt. Da ville de latt saken bli glemt...

Men, faktum er at i det øyeblikk moren skrek opp og de kontaktet medier, ble Madeleine nok drept, for ingen ville bli sett med henne. Så da underskrev de på jentas dødsdom, imo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Er på ferie med barna (1 og 7 år). Vi sover på hotell. Er det ok å la de sove alene på rommet mens vi går ned i baren for å drikke brus og prate? Litt kjipt for oss voksne å legge oss på et mørkt rom kl. 20.. Har babycall med kamera.

PS: de må legge seg da, vi skal opp veldig tidlig i morgen.

Anonymkode: e1ac8...5bf

Dere har vært foreldre i 7 år, og må spørre på et nettforum om dette? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...