Gå til innhold

Singel på TV2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes at han fra Trøndelag framstiller homofile på en negativ måte? Han bygger opp under stereotypen at homofile bare tenker på pikk, ikke bruker kondom, og bare er ute etter raske knull. Jeg håper virkelig ikke at dette er normalen i homsemiljøene rundt om. Jeg hadde vært flau om jeg var foreldrene hans, og om framtidige arbeidsgivere googlet ham vil ikke dette se spesielt bra ut. 

Anonymkode: 19226...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som synes at han fra Trøndelag framstiller homofile på en negativ måte? Han bygger opp under stereotypen at homofile bare tenker på pikk, ikke bruker kondom, og bare er ute etter raske knull. Jeg håper virkelig ikke at dette er normalen i homsemiljøene rundt om. Jeg hadde vært flau om jeg var foreldrene hans, og om framtidige arbeidsgivere googlet ham vil ikke dette se spesielt bra ut. 

Anonymkode: 19226...7a7

Helt enig! Synes for øvrig det er flere som fremstilles svært dårlig i denne serien. 

De vil holde flørten til Morten (Han i rullestol) skjult, men han har sagt navnet hennes flere ganger innledningsvis. Ikke vanskelig å finne ut av hvem det var i det hele tatt. 

Kanskje litt slemt, men bare ler av hun som fikk skabb og det guttedramaet hennes. Kan ikke tro hun er 22 år gammel

Anonymkode: a89f2...ab0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...