Gå til innhold

Nok et FF problem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en FF i 2,5 år, vi har hele tiden hatt mye kontakt på sms utenom møtene, 80% på hans initiativ vil jeg tro. Vi har avsluttet en gang tidligere men startet opp igjen etter noen uker. Men de siste gangene etter vi begynte å møtes igjen har han vært hyppigere på sms, samt mye mer fysisk utenom sexen. Sånn stryke på, holde hender etc, generelt mer kosete, han har ikke vært sånn tidligere. Han har sagt for noen mnd siden at han ikke har følelser, men er det noen grunn til at jeg skal mistenke det nå? Mtp så forandret oppførsel etter så lang tid. Og NEI det er ikke sånn at jeg håper han har følelser, heller motsatt. 

Anonymkode: dbcc9...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.. kanskje han føler behov for litt kos foruten bare sex og siden dere har holdt på lenge så kjennes det trygt for han. Elller.. han utvikler følelser. Ikke godt å si

Anonymkode: adc7a...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

Han har vel endelig skjønt at dette er bortkastet tid og tenker på å undersøke om det kan være noe mer før han går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Han har vel endelig skjønt at dette er bortkastet tid og tenker på å undersøke om det kan være noe mer før han går videre.

He he alle er ikke som deg og misliker FF forhold. Men joda man vet aldri. 

Anonymkode: dbcc9...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja.. kanskje han føler behov for litt kos foruten bare sex og siden dere har holdt på lenge så kjennes det trygt for han. Elller.. han utvikler følelser. Ikke godt å si

Anonymkode: adc7a...cd4

Ja håper i grunnen det er behovet for litt fysisk kontakt utenom. 

Anonymkode: dbcc9...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dette et problem for deg? Du burde lære deg å gruble litt mindre.

Anonymkode: 1491c...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dette et problem for deg? Du burde lære deg å gruble litt mindre.

Anonymkode: 1491c...129

Fordi jeg pleier å være ganske blind og har mer enn en gang i livet opplevd at menn har "erklært sin kjærlighet" til meg helt ut av det blå for min del, men når jeg har sett tilbake på det i ettertid har det vært mange tegn. Så var nå bare et spørsmål om hva folk her trodde da. Siden jeg er dårlig på å vurdere sånt selv. 

Anonymkode: dbcc9...c09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...