MarianneE Skrevet 17. juli 2018 #1 Del Skrevet 17. juli 2018 Jeg kjøpte sykkel for 5 år siden, denne sykkelen har vært inne på service to ganger for samme problem uten at problemet er oppdaget og gjort noe med. Så leverte min kjære inn sykkelen min før tredje gang og sa hva han mener er problemet. Tlf fra Gsport nå som har oppdaget at det som er galt er nettopp det som min mann påpekte. Altså måtte sykkelen inn på service tre ganger og mannen min måtte fortelle dem hva som var galt før de oppdaget det. Reparasjon koster 1200 kroner, men de anbefalte meg å egentlig kjøpe ny sykkel siden samme modell koster 1500 kroner ny. Jeg tenker at Gsport bør gi meg rabatt på ny en ny sykkel i såfall. Det er jo de som ikke har oppdaget hva som er galt og ikke klart å gjøre jobben sin. Og jeg jobber i butikk selv og er ingen kranglefant! Hva mener du? Kan jeg kreve rabatt på ny sykkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå