Gå til innhold

Morsomme bilder tråden

Gjest Stella Rose

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

nebbete fugl skrev (10 minutter siden):

Kun for musikk-nerder.

Jeg endte opp med å forklare vitsen 😳

Bra vits da 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Er bare jeg som ikke ler av gode vitser 😄

Veldig musikk nerd vits det der da 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Mustaine var med i Metallica i starten men ble kastet ut fordi han brukte for mye dop.

Han startet sitt eget band, Megadeth, som har gjort det ganske bra, men er og har alltid vært veldig bitter.

Kill’em All var første Metallica plate. Mustaine hadde vel vært med og lagd sangene.

Ja, han ble kreditert for å ha bidratt til fire av sangene på det albumet, pluss Ride the Lightning og The Call of Ktulu. Det første riffet på mellomspillet på Lightning har han jo også brukt som intro på Countdown to Extinction, bare litt endret, og i ulik tonehøyde.

Du har meget mulig sett klippet før, men jeg må si at Dave er temmelig god til å imitere Lars. Fra 2:30 forklarer han forskjellen mellom The Four Horsemen og The Mechanix. Et festlig innslag i en ellers tragisk video...

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

Ja :( 

Mustaine lever fortsatt da og lager fortsatt plater men vil aldri selge mer enn 1% av Metallica og sånn og det plager han veldig, det er en sånn ting han ikke kommer over

Stod en del om ham i Gi faen-boka mi. Om det der🙂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lord Friendzone skrev (2 timer siden):

Ja, han ble kreditert for å ha bidratt til fire av sangene på det albumet, pluss Ride the Lightning og The Call of Ktulu. Det første riffet på mellomspillet på Lightning har han jo også brukt som intro på Countdown to Extinction, bare litt endret, og i ulik tonehøyde.

Du har meget mulig sett klippet før, men jeg må si at Dave er temmelig god til å imitere Lars. Fra 2:30 forklarer han forskjellen mellom The Four Horsemen og The Mechanix. Et festlig innslag i en ellers tragisk video...

😊👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (17 minutter siden):

Stod en del om ham i Gi faen-boka mi. Om det der🙂

Han klarer rett og slett ikke å komme videre. Veldig teit, han har gitt ut bra musikk. Han er anerkjent.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...