Gå til innhold

Morsomme bilder tråden


Gjest Stella Rose

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lilleluring
Wonders skrev (På 17.7.2018 den 15.03):

3711ce2debd95552176f3ee2038ae473.jpg

Fy søren.... Det er akkurat sånn jeg tenker å.... Har jeg dårlige dager jeg tenker dårlig om meg selv så tenker jeg når jeg ser andre pene jenter at jeg kan bli like pen som deg jeg også hvis jeg hadde hatt råd til hairexstantion,  vipper, løsnegler, løspupper og nye fine klær....  

Meeeen, jeg er ufør så jeg har små pupper, tynt hår pga sykdom, avtygde negler pga angst 🤣 meeen jeg er pen som jeg er og har et stort hjerte... ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvemsomhelst skrev (På 2021-8-24 den 16.28):

Mener du også bilder av bare tekst?  Jeg følger gjerne opp.  Savner en ren virsetråd hvor vi kun kan legge inn tekst og ikke opprette nye tråder.

Beklager for sent svar.

Når jeg tenker på morsomme bilder så tenker jeg bilder som er morsomme i seg selv, og memes som har tekst som har en sammenheng med bildet. Nå er tråden full av masse vitser, og bildene er dekor ved siden av teksten. 

Slik som denne f.eks:

Hvemsomhelst skrev (På 2021-8-24 den 18.42):

8CACDA2C-CB43-49EC-953E-2EA45860B3F3.jpeg

Hvis man tar bort teksten så er jo ikke bildet spesielt morsomt. Det er bare en kanin som blunker med det ene øyet, og ikke noe som man sitter og ler litt av.

Slik som det er nå så scroller jeg forbi masse innlegg, og besøker sjelden denne tråden. Derfor lurer jeg på om ikke alle vitsene, og ordtakene, kan være i en egen tråd slik at alle som liker dette kan få poste slike ting der.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst
Hjarte skrev (1 time siden):

Beklager for sent svar.

Når jeg tenker på morsomme bilder så tenker jeg bilder som er morsomme i seg selv, og memes som har tekst som har en sammenheng med bildet. Nå er tråden full av masse vitser, og bildene er dekor ved siden av teksten. 

Slik som denne f.eks:

Hvis man tar bort teksten så er jo ikke bildet spesielt morsomt. Det er bare en kanin som blunker med det ene øyet, og ikke noe som man sitter og ler litt av.

Slik som det er nå så scroller jeg forbi masse innlegg, og besøker sjelden denne tråden. Derfor lurer jeg på om ikke alle vitsene, og ordtakene, kan være i en egen tråd slik at alle som liker dette kan få poste slike ting der.

Ok, jeg er ikke enig.,, men ta det gjerne opp med adm.  eller lag en ny tråd om dette, som en avstemming/poll som flere kan vise sin mening i.

Jeg synes det fugerer fint her som det er. Jeg liker veldig godt denne type med blanding av tekst og illustrasjon.  Nå ble jeg litt lei meg, for jeg har mange igjen som jeg hadde lyst til å poste 😢  synd at du ikke liker innleggene mine.  Jeg har ikke sett noen bidrag fra deg.

Endret av Hvemsomhelst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemsomhelst skrev (18 timer siden):

Ok, jeg er ikke enig.,, men ta det gjerne opp med adm.  eller lag en ny tråd om dette, som en avstemming/poll som flere kan vise sin mening i.

Jeg synes det fugerer fint her som det er. Jeg liker veldig godt denne type med blanding av tekst og illustrasjon.  Nå ble jeg litt lei meg, for jeg har mange igjen som jeg hadde lyst til å poste 😢  synd at du ikke liker innleggene mine.  Jeg har ikke sett noen bidrag fra deg.

Jeg har bidratt, men det ligger lengre bak i tråden. Det er dumt at du blir lei deg av noe som var ment som et forslag fra meg, men sånn som det er nå så har tråden endret seg til en vitsetråd, og jeg lurte derfor på om man ikke kan ha en egen tråd til det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst
Hjarte skrev (8 minutter siden):

Jeg har bidratt, men det ligger lengre bak i tråden. Det er dumt at du blir lei deg av noe som var ment som et forslag fra meg, men sånn som det er nå så har tråden endret seg til en vitsetråd, og jeg lurte derfor på om man ikke kan ha en egen tråd til det.

Gjør som du vil, jeg har ikke tenkt å poste mer her når det er slik det skal være. Du plukket ut et av mine innlegg som et dårlig og uønsket eksempel på hva som kan være her.  Jeg er trist og lei meg, rett og slett 😢

Endret av Hvemsomhelst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Hjarte. Før (og mye fremdeles) var det bilder man raskt kunne se på, le litt og så gå videre i en hektisk hverdag. Jeg har ikke tid til å stoppe opp for å lese lange vitser. Korte ting som tar under 20 sekunder å lese går av og til. Det er ikke noe til deg personlig, Hvemsomhelst, jeg har ikke fulgt med på hvem som legger ut hva. Men uansett så forventer jeg korte, artige ting i denne tråden, mens i andre tråder kan jeg forvente lenger historier og lignende. Synes også det har vært litt "så jeg ikke dette bildet på forrige side?", men det kan være fordi jeg er i lignende humorgrupper på Facebook og noen andre her sikkert er det også. (Og hvis noen skulle lure på hvorfor jeg ikke bidrar, så er det fordi jeg er syk og det skal en del til før jeg finner noe som er morsomt nok til at jeg orker å bidra med det her, men er takknemlig for de smilene jeg får her gjennom dagen)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, jeg var ikke forberedt på den reaksjonen. Jeg tok bare et tilfeldig bilde fra tråden som eksempel @Hvemsomhelst på noe som kanskje hadde passet bedre i en tråd om vitser, fortellinger og ordtak. Det er plass til begge deler på kg, men kanskje i hver sine tråder? 

Jeg tenker det samme som deg  @sofie777. Hvis man går inn i en tråd der temaet er morsomme fortellinger, vitser, ordtak ol. så må man forvente å bruke en del tid på å lese, men når man forventer å se på morsomme bilder så er det ikke lesing av vitser man hadde sett for seg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...