Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

har datet en fyr i vel to mnd, har tatt ting ganske med ro, så vi har ikke truffet hverandre så mange ganger. Nå ser jeg jo at dette ikke går rette veien, og det er helt greit egentlig. Men jeg tror han er typen til å bare slutte å ta kontakt, noe jeg synes er veldig spesielt å gjøre ovenfor et annet menneske. Ulempen her da, er at vi kommer til å møtes gjennom en felles interesse vi har, og det er snakk om ukentlig. Hva hadde dere gjort her, latt som ingenting, eller kommet han i forkjøpet? 

For ordens skyld da, det er greit at det ikke blir noe mer slik det har utviklet seg med mindre og mindre kontakt. Men tidlig i datingen ønsket jeg veldig dette skulle bli noe.

Anonymkode: ae4ab...f03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å avslutte dette selv på en ok og ryddig måte så slipper du å gå å vente på å bli ghostet selv.

Anonymkode: 11de3...b91

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis kontakten nå bare ebber ut, er det vel ikke ghosting fra hans side? Høres ut som det bare går over av seg selv.

Har du likevel behov for en avslutning, sender du ham en melding og sier at det ikke blir noe mer. Verre er det ikke.

Anonymkode: 9b36e...570

• Liker 2
Skrevet

Dette er ikke ghosting. Hold hodet kaldt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...