Gå til innhold

Værtrekk til utemøbler lekker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte nylig et loungesett på Møbelringen, og kjøpte i den forbindelse også et værtrekk, som etter sigende skulle beskytte møblene fra været. Etter det kraftige regnfallet i natt, viste det seg imidlertid at det på noen områder hvor det var blitt liggende vann, hadde kommet vann gjennom trekket og sofaen var blitt våt. Kan man ikke forvente mer enn dette av et værtrekk, eller har jeg grunnlag for å be om å få pengene tilbake her? Hvis ett kraftig regnfall er nok til at vannet går gjennom, er jo ikke møblene særlig godt beskyttet om jeg reiser bort en helg e.l...

Anonymkode: f9e60...877

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke slike trekk en grense på hvor mye vann det tåler? :) på mine jakker som er vanntette står det jo ca hvor mye vann de tåler eller noe 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, GulSitron skrev:

Har ikke slike trekk en grense på hvor mye vann det tåler? :) på mine jakker som er vanntette står det jo ca hvor mye vann de tåler eller noe 

Det fulgte ingen informasjon med trekket, og jeg finner ingenting på hjemmesidene til Møbelringen...

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fulgte ingen informasjon med trekket, og jeg finner ingenting på hjemmesidene til Møbelringen...

Dra til butikken eller ring og spør? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, GulSitron skrev:

Dra til butikken eller ring og spør? :)

Ja, kan jo gjøre det, bare lurte litt på hva jeg egentlig kunne forvente av et sånt trekk.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kan jo gjøre det, bare lurte litt på hva jeg egentlig kunne forvente av et sånt trekk.

Jeg hadde forventet at det er vanntett. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...